Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرونده مسکن مهر تا ماه آینده بسته می‌شود، گفت: طرح اقدام ملی مسکن نیز در دستور کار قرار گرفته و تمام افراد واجد شرایط در قالب این طرح صاحب مسکن می‌شوند.
محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه بازدید از باند اصلی فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران افزود: تمهیدات جدیدی  هم به دستور رییس‌جمهوری تدارک دیده شده است که این طرح را بصورت فراگیر شروع کنیم تا ساماندهی مسکن با هدف خانه‌دار شدن مردم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان‌کرد: هم در بحث تعرفه زمین و هم تسهیلات و بکارگیری تکنولوژی نوین اقدامات موثری در طرح ملی اقدام صورت می‌گیرد تا جریان تولید مسکن به جریان پایدار تبدیل شود.
او همچنین به اهتمام دولت برای توسعه بزرگراه‌ها و خطوط ریلی کشور اشاره کرد و گفت: محرومیت‌زدایی و ایمن‌سازی جاده‌ها از اولویت‌های کاری وزرات راه و شهرسازی است و در استان اردبیل هم احداث این مهم مورد توجه قرار گرفته تا هم تصادفات جاده‌ای کاهش یابد و هم در بحث راه‌سازی و احداث راه‌های روستایی توازن منطقه‌ای رعایت شود.   راه آهن اردبیل - میانه تا سال 1400 به بهره برداری می رسد
وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه افزود: این طرح پیشرفت خوبی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.
اسلامی اظهارداشت: یکی از وعده‌های رییس‌جمهوری در سفر به این استان تکمیل طرح راه‌آهن اردبیل - میانه بود که با توجه به پیشرفت قابل توجه پروژه خوشبختانه این وعده در حال تحقق است.
وزیر راه و شهرسازی  هدف از سفر یک روزه خود به استان اردبیل را بازدید از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در دست اجرا در استان ذکر کرد و گفت: اغلب حوزه‌های ماموریتی وزارتخانه در این استان دارای پروژه‌های فعال از جمله باند اصلی فرودگاه اردبیل است که با تکمیل آن، هم ظرفیت و هم تجهیزات ناوبری ارتقا یافته و پیش‌بینی شده تا پایان شهریورماه افتتاح شود.
بازدید از بهسازی باند اصلی فرودگاه ، بازدید از راه‌های در دست اجرا  گرمی - بیله‌سوار،  پارس‌آباد - مشگین‌شهر ، راه‌های اصلی هشتجین- کوثر ، اردبیل- سرچم و ایستگاه راه‌آهن از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر راه و شهرسازی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت

هادی عباسی اصل  معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم آغاز عملیات آماده‌سازی سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند گرمسار، هم‌زمان با سفر رییس‌جمهور به استان سمنان، گفت: طرح نهضت ملی مسکن شتاب مطلوبی دارد و میزان طرح‌ها از ۲ و نیم میلیون واحد فراتر رفته که در قالب‌های زمین گروهی، انبوه‌سازی، شهری، روستایی، بافت فرسوده، نیروهای مسلح، جوانی جمعیت، مسکن ایثارگران و تمام روش‌های تولید مسکن، با قوت در حال پیگیری است و طرح‌ها در حال پیشروی‌ قرار دارند.

وی با بیان این که رویکرد اصلی وزارت راه و شهرسازی این است که طرحها تا جایی که ممکن است به‌صورت مردمی اجرا شوند، افزود: این به معنای آن است که مردم با رعایت اصول نظام فنی مهندسی کشور و مقررات ملی ساختمان کارفرمای طرح باشند.

وی افزود: در گرمسار و در روستای کرند حدود ۲۰ هکتار زمین به طرح هادی روستا الحاق و ۳۷۹ قطعه زمین برای مردم تامین شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود که اولویت با بومیان روستا و پس از آن متقاضیان گرمسار است که قطعات یک‌طبقه حیاط‌ ‌دار در قالب دهکده شهری در اختیارشان قرار می‌گیرد.

عباسی اصل گفت: در گرمسار طرح‌هایی وجود داشت که پیشرفت‌شان به حدود ۷۰ درصد رسید و طی آن متقاضیان، تسهیلات نهضت ملی مسکن دریافت کرده‌اند و می‌توانند در صورت تمایل تسهیلات تکمیلی نیز دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • «زندگی به شرط خنده»، در راه شبکه آی‌فیلم
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!