Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:41:51 GMT

دستگیری سارقان موتورسوار خیابان شوش

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۵۶۶۹

دستگیری سارقان موتورسوار خیابان شوش

خبرگزاری مهر: سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح این خبر اظهار کرد: یازدهم آذرماه سال گذشته پرونده‌ای با عنوان کیف قاپی به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۴۸ انقلاب تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد. محتوای پرونده حاکی از آن بود مال باخته در خیابان انقلاب منتظر تاکسی بوده که دو موتور سوار گوشی وی را قاپیده و متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاکی اظهار داشت موتورسیکلت متهمان فاقد پلاک انتظامی بوده، افزود: کارآگاهان در گام نخست تحقیقات طی بازدید از محل سرقت موفق می‌شوند تصویر واضحی از راکب موتورسیکلت را به نام «فرهاد» که از سارقان و مجرمان سابقه دار است شناسایی کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات تکمیلی مخفیگاه سارقان در خیابان شوش شناسایی و با کسب دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۶ تهران حکم ورود به منزل و مخفیگاه آنان صادر می‌شوند و کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات موفق هر دو متهم به نام فرهاد و علی دستگیر کنند.

کارآگاه دستخال بیان داشت: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با دلایل و شواهد، موجود چاره‌ای جز اعتراف به سرقت نداشته و به ۲۰ فقره سرقت گوشی و کیف قاپی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: متهمان در خصوص نحوه سرقت‌هایشان اظهار داشتند، در خیابان و کوچه‌های خلوت پرسه زنی کرده و با زیر نظر گرفتن سوژه‌ها در فرصتی مناسب گوشی یا کیف عابران را ربوده و بلافاصله از صحنه متواری می‌شدیم.

وی با بیان اینکه متهمان اظهار داشتند گوشی‌های سرقتی را به دستفروشان حوالی خیابان مولوی می‌فروختند، افزود: با دستور بازپرس پرونده هر دو متهم برای کشف زوایای پنهان و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری سارقان موتورسوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه