Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:48:12 GMT

پاسور تیم ملی والیبال فرانسه راهی روسیه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۵۷۳۰

پاسور تیم ملی والیبال فرانسه راهی روسیه شد

پاسور تیم ملی والیبال فرانسه برای فصل آینده تصمیم دارد در لیگ روسیه بازی کند.

به گزارش "ورزش سهگ و به نقل از فارس، آنتونی بریزاد، پاسور تیم ملی والیبال فرانسه و عضو سابق تیم ورشوی لهستان تصمیم گرفت تا فصل آینده در لیگ روسیه بازی کند. به این ترتیب وی با مسئولان باشگاه سنت‌پترزپوبرگ به توافق رسید و فصل آینده عضوی از این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پاسور 26 ساله بعد از پولتائف، دومین صید بزرگ توماس ساملوو در فصل نقل‌وانتقالات محسوب می‌شود. او از سال 2017 پیراهن تیم ملی کشورش را پوشید و در کنار تونیوتی پاسور خروس‌ها است. 

 

بریزاد سابقه حضور در لیگ فرانسه را هم دارد و همراه با تیم پاریس قهرمان این کشور شده است. او در سال 2011 عنوان بهترین پاسور رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال را به دست آورد.

تیم ملی والیبال فرانسه والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال فرانسه والیبال تیم ملی والیبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم الکویت کویت که صابر کاظمی قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد و تا کنون یک جام داخلی کویت را از دست داده است. حالا به نظر می‌رسد تانر آتیک سرمربی ترکیه ای الکویت به فکر جذب یک قطر پاسور دیگر است.

فرناندو هرناندز کوبایی که در این فصل با تیم پاناتینایکوس یونان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است حالا هدف باشگاه الکویت کویت برای جانشینی صابر کاظمی خواهد بود. فرناندو هرناندز و تانر آتیک سابقه همکاری در باشگاه هالک بانک آنکارا را با هم دارند و احتمالا این همکاری در تیم الکویت کویت نیز شکل خواهد گرفت.

باید دید سرنوشت صابر کاظمی پس از حضور فرناندو هرناندز در تیم الکویت کویت چه خواهد شد. احتمالا او از این تیم جدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟