Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت‌رئیسه و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین در راستای ایجاد تعامل سازنده دانشـگاه، جامعـه و صنـعت با حضور در یک شرکت صنعتی از نزدیک با فعالیت‌های آن آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نائین، در راستای نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین در حوزه پیشرفت و کارآفرینی منطقه‌ای و ایجاد تعامل سازنده دانشـگاه، جامعـه و صنـعت با همکاری اندیشکده پیشرفت و توسعه آفتاب، بازدید میدانی از شرکت صنعتی آرافـن نائیـن با حضور هیئت‌رئیسه و جمعی از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش نخست دیدار محمدعلی مفیدی نائینی مدیرعامل این شرکت به‌منظور آشنایی با حوزه کاری و فعالیت‌های شرکت آرافن توضیحاتی از برنامه‌ها و زمینه‌های کارآفرینی و صنعتی شرکت ارائه  و در ادامه حمیدرضا صیرفیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین درباره رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی در زمینهٔ فعالیت‌های توسعه کارآفرینی و فناوری و ایجاد ارتباط حداکثری و اثربخش به‌منظور پشتیبانی علمی از زنجیره‌های اقتصادی در این  شهرستان  ارائه کرد.

در بخش دوم این دیدار بازدید میدانی از تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی و خط تولید کارخانه آرافن با ارائه توضیحات کامل مدیرعامل و دیگر کارشناسان این شرکت از نحوه عملکرد واحدهای مختلف شرکت انجام و در کنار بیان اقدامات و فعالیت‌های نوآورانه شرکت، بخشی از مشکلات و خلأهای فناورانه پیشرو شرکت درزمینهٔ افزایش عملکرد و بهره‌وری ماشین‌آلات برای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه تشریح شد.

در بخش سوم دیدار نشست هم‌اندیشی (پنل تخصصی) با موضوع همکاری مشترک در توسعه فناوری در محل سالن جلسات شرکت با حضور مدیران و کارشناسان ارشد شرکت آرافن و هیئت‌رئیسه و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه به‌منظور تبادل‌نظر و امکان‌سنجی فرصت‌های همکاری فن‌آوران برگزار شد.

پس از گفتگو و مذاکرات دو طرف موارد؛ ایجاد دفاتر و میز مشترک همکاری دوجانبه در محل دانشگاه آزاد و شرکت آرافن با راهبری اندیشکده پیشرفت و توسعه آفتاب، هدایت پایان‌نامه‌های دانشجویی و هدفمند‌شدن پژوهش‌های دانشگاه با موضوعات کاربردی برای رفع نیازهای فناورانه شرکت آرافن، ایجاد هسته‌های نوآوری و فناوری تحقیق و توسعه در راستای رفع نیازها و برنامه‌های توسعه فناوری شرکت آرافن به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی نائین، تشکیل تیم‌های تخصصی همکاری مشترک متشکل از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و کارشناسان شرکت آرافن به‌منظور شناسایی مسائل و گلوگاه‌های فناوری و بررسی فرصت‌ها و زمینه‌های همکاری مشترک دو طرف در حوزه توسعه فناوری، اعزام تیم‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین در قالب هسته‌های کارآموزی به‌منظور مهارت‌آموزی تجربی در سطوح مختلف شرکت آرافن، همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین به‌منظور دانش‌بنیان شدن فعالیت‌های شرکت آرافن با هدایت و راهبری اندیشکده پیشرفت و توسعه آفتاب جزء موارد توافق شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: ارتباط صنعت و دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین اعضای هیئت علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور

تین نیوز

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: با هدف استفاده از دانش بومی در صنعت نفت و گاز ایران، و برای بهره مندی بیشتر از توان علمی و اجرایی شرکت های دانش بنیان در این حوزه، تفاهم نامه ای بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد به امضا رسید.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اکبر دادخواه در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک علمی پژوهشی بین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و شرکت نفت پاسارگاد، با بیان اینکه این تفاهم نامه با هدف رفع چالش ها و معضلات صنعت قیر و آسفالت از طریق همکاری های پژوهشی و تولیدی منعقد شده است، اظهار کرد: تمرکز بر فاز اجرایی پروژه های نظری است چرا که عملگرایی در این عرصه آثار ملموسی در توسعه و رشد پایدار کشور به ارمغان می آورد.

دادخواه افزود: عملگرایی بارها مورد توصیه و توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و در ترسیم نقشه راه ما نیز کمک شایانی کرد. ضمن آنکه با توجه به احیا سطح تعاملات میان دو مجموعه روی حمایت وزارت راه و شهرسازی نیز در تحقق این امر حساب ویژه ای باز کرده ایم.

وی با بیان اینکه البته در حال حاضر نیز همکاری های سازنده ای میان دو مجموعه شکل گرفته و تفاهمنامه های مشترک متعدد با تمام زیرمجموعه های وزارت راه به امضا رسیده است، اظهار کرد: اخیرا پیشنهادی مبنی بر راه اندازی یک واحد اداری برای تولید محتوای آموزشی  و تخصصی در راستای فعالیت های شرکت  مطرح شد، از آن جایی که حفظ رضایت مشتری و ذی النفعان از اولویت های اصلی است موضوع راه اندازی این واحد با هدف ترسیم چشم انداز کارشناسی شده برای مشتریان و ذی النفعان در دستور کار قرار گرفت.

دادخواه با تاکید بر حفظ سرمایه انسانی در کشور تصریح کرد: با تربیت نیروی عملیاتی می توان در جهت حفظ سرمایه انسانی کشور و نخبه گرایی حرکت کرد و در بحث اشتغال و اجرای مسئولیت تسهیل گری کرد. در همین زمینه با تکیه بر ظرفیت های موجود همچون تنوع جغرافیایی و در راستای ارتقا عملکرد مسئولیت های اجتماعی طرح هایی در نظر گرفته است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!