Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@10:19:32 GMT

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۶۲۸۰

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی می کند؟

به گزارش جام جم آنلاین ، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به تصمیم از سرگیری رقابت‌های لیگ‌برتر در وضعیت فعلی واکنش نشان داد. 

سایت باشگاه تراکتور متنی را به نقل از مسعود شجاعی در رابطه با آغاز مجدد لیگ برتر منتشر کرده که این متن به شرح زیر است:

با توجه به تصمیم مسئولان امر برای آغاز دوباره مسابقات فوتبال، ضروری است متولیان ورزش کشورمان، به ویژه مسئولان فدراسیون فوتبال به سئوالات ذیل پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. دلیل این همه اصرار و پافشاری برای از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال براساس چه استدلالی است؟

۲. آیا راهکار و چاره‌ای برای عواقب احتمالی ناشی از شروع دوباره مسابقات اندیشیده‌ شده است؟

۳. آیا به تبعات و بار روانی ناشی از این موضوع که ممکن است یکی از حدود ۴۰۰ بازیکن شاغل در لیگ برتر و بیش از ۳۰۰ عضو کادرفنی و پشتیبانی تیم‌ها، جانشان را در اثر بیماری کرونا از دست بدهند، اندیشیده‌اید؟

بنده به عنوان فردی که چند سالی است خاک این فوتبال را خورده‌ و شرایط مختلف را تجربه کرده‌ام، پیشنهاد می‌کنم که متولیان امر جلسه‌ای فوری با مدیران تمامی باشگاه‌ها برگزار کرده و در فضایی دوستانه، تصمیمی که به صلاح همه باشد، بگیرند.

بدیهی است در حال حاضر سلامتی تمامی انسان‌ها و همچنین ما ورزشکاران که قرار است در معرض این بیماری کشنده قرار بگیریم، مهم‌تر و ضروری‌تر از هر امر دیگری است.

خبر دیگر در رابطه با شجاعی این است که وی احتمالا از فوتبال خداحافظی کند. او که متولد 1363 است در کنار جواد نکونام تنها بازیکنانی هستند که سابقه حضور در لالیگای اسپانیا را دارند. 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مسعود شجاعی کرونا تراکتور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان ایران و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.   با اتمام پیکار‌های بخش مردان این رقابت‎ها، نتایج به شرح زیر اعلام شد:   وزن ۶۰ کیلوگرم ۱- مهدی قره قاش ۲- محمد خسروی ۳- سعید طالبی نیا و محمد کاظم براتی (سوم مشترک)   وزن ۶۶ کیلوگرم: ۱- مجید وحید بریمانلو ۲- علی محمدی بریمانلو ۳- حسن گروهی و حسین پولادی (سوم مشترک)   وزن ۷۳ کیلوگرم: ۱- رضا احمدزاده ۲- الیاس پاکدل ۳- مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست (سوم مشترک)   وزن ۸۱ کیلوگرم: ۱- رامین احمدزاده ۲- علی زحمت‌کش ۳- علی عفتی و رضا پارساپور (سوم مشترک)   وزن ۹۰ کیلوگرم: ۱- امید تیزتک ۲- پوریا مهنانی ۳- تورج چناری و امیرمحمد رمضانی (سوم مشترک)   وزن ۱۰۰ کیلوگرم: ۱- مسعود قوی بازو ۲- حامد شاکری ۳- امید ساعدپناه و فردین شاهباز (سوم مشترک)   وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: ۱- علیرضا نیک‌سرشت ۲- محمدرضا وحدانی ۳- فرزین شاهباز و حسن روحانی (سوم مشترک)   همچنین در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد.   نفرات برتر این مسابقات، خرداد ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر