Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@11:23:34 GMT

انتصاب مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۶۷۳۳

انتصاب مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت

خبرگزاری میزان- طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن وتجارت و به توصیه معاون امور صنایع، سهیل معمار باشی به عنوان مدیرکل صنایع حمل ونقل منصوب شد تاریخ انتشار: 17:52 - 24 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۷۴۲

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی در مراسم معارفه مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت با تشریح سیاست‌های مورد تاکید وزارت صمت در سال ۹۹ بر ضرورت ارتقاء جایگاه صنعت حمل ونقل در کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبیین نقش صنعت حمل و نقل در توسعه صنعتی کشور خواستار اتخاذ سیاست‌های راهبردی در جهت بهبود وضعیت صنعت حمل و نقل در بخش‌های مختلف خودرو، ریلی، هوایی و دریایی شد.

معاون امور صنایع توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در صنعت حمل و نقل را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه ساخت داخل یکی از محوری‌ترین برنامه‌های وزارت صمت در سال جاری است و امید وارم در این دوره شاهد توسعه عمق ساخت داخل در این صنعت باشیم.

معاون امور صنایع وزارت صمت در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای سهیل معمار باشی از تلاش‌های جعفرپور معاون صنایع حمل و نقل در دوران تصدی مدیریت این دفتر تخصصی قدردانی و برای ایشان برای ادامه فعالیت در سمت معاون این دفتر تخصصی آرزوی موفقیت کرد.

 اعتماد بیشتر به تشکل‌ها و صنعتگران این صنعت راهبردی

سهیل معمار باشی مدیرکل صنایع حمل ونقل نیز در این مراسم با تشریح برنامه‌های راهبردی برای توسعه این صنعت در دوره جدید خواستار اعتماد بیشتر به تشکل‌ها و صنعتگران این صنعت راهبردی شد.

وی توسعه صنعت حمل و نقل به عنوان پیشران توسعه صنعتی را مستلزم پشتیبانی همه دستگاه‌های مرتبط با این صنعت توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد: علاوه بر صنعت خودرو، توسعه سایر بخش‌های حمل و نقل نیز با رویکرد بهتری مورد پیگیری قرار گیرد.

سید مهدی نیازی مشاور عالی و دستیار ویژه معاونت امور صنایع نیز با تشریح جایگاه ویزه صنعت حمل ونقل در کشور بر ایجاد هم افزایی در بین همه دستگاه‌های مرتبط با این صنعت راهبردی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: ۳۰ میلیارد دلار، ارز مورد نیاز بخش صنعت و معدن در سال ۹۹

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت صمت اخبار اقتصادی صنعت حمل و نقل امور صنایع وزارت صمت حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید جمال‌الدینی گفت: خیرین به غیر از ارزش ریالی و اقتصادی کار و حضور خود، چندین برابر از عنایات خدا و خیرات و ثمرات معنوی کار نیکی که انجام داده‌اند در دنیا و آخرت خود بهره‌مند خواهند شد و این قضیه معنای واقعی برکت است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر بهداشت با اشاره به نشست رئیس جمهور با خیرین، افزود: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کرد که خیرین شریک راهبردی دولت محسوب می‌شوند و ما نیز در عرصه سلامت باید الگوی مناسب همراه با نقشه راه دقیق و با جزئیات برای این امر بیاندیشیم و طراحی کنیم.

وی ضمن ارج نهادن به اصل کار خیر در هر زمینه و با هر نیتی، گفت: ما در وزارت بهداشت باید نیازهایمان را به صورت شفاف به خیرین اعلام کنیم و در راستای این نیازها و مشارکت خیرین، به حمایت واقعی و منطقی از ایشان بپردازیم و یکی از این راهکارهای حمایتی می‌تواند خرید خدمت راهبردی در این حوزه باشد.

کد خبر 6063294 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • تعرفه برق تأسیسات گردشگری تعیین شد
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد