Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداران شهرستان‌های کوهرنگ و کیار برکنار و سرپرستان این دو فرمانداری معرفی شدند‌‌. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرمانداران شهرستان‌های کیار و کوهرنگ برکنار شدند‌ و استاندار چهارمحال و بختیاری طی ابلاغ‌های جداگانه‌ای سرپرستان را معرفی و منصوب کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: کوچک‌ترین بی‌توجهی به شایسته‌سالاری در انتصاب‌ها خیانت به خون شهدا و انقلاب اسلامی استانتصابات بدون توجه به شایستگی افراد توسعه شهرها را به خطر می‌اندازد

سید سعید صالحی با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کیار و بهنام چراغپور با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کوهرنگ منصوب شدند.

سید سعید صالحی، هم اکنون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری چهارمحال و بختیاری و بهنام چراغپور نیز معاون فرمانداری کوهرنگ است‌.

انتهای پیام/7540/ ت

R7540/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرهادی در نشست شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان از اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در شهرستان‌های عشایرنشین با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بهتر عشایر به منابع مطالعاتی خبر داد و بر لزوم آمادگی شهرستان‌ها برای اجرای شایسته این طرح تأکید کرد.
فرهادی گفت: در این طرح برنامه‌های متنوعی برای تمام گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است و برپایی میز خدمت مشاوره‌ای، برنامه‌های آموزشی متمرکز بر حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، آموزش کاردستی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • فرماندار ویژه کاشان معرفی شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ