Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراحی بدنه جدید‌ترین مدل کنسول بازی پلی استیشن بر خلاف انتظار کاربران به حد کافی زیبا نیست و همین موضوع سبب انتقادهای زیادی از سونی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شرکت سونی سرانجام کنسول بازی پرطرفدار پلی استیشن 5 را معرفی کرد. جدیدترین نسل کنسول پلی استشین دارای امکانات ویژه‌ای است ولی طراحی بدنه‌اش تا کنون انتقادهای زیادی را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه سونی هنوز کنسول بازی PS5 را عرضه نکرده و معرفی این دستگاه آن هم در شرایطی که جهان همچنان با بیماری کرونا درگیر است و به دلیل قرنطینه تمایل مردم برای سرگرمی با دستگاه‌های الکترونیکی را بیشتر شده می‌تواند گیمرهای زیادی را به سمت پلی استیشن 5 جذب کند. با معرفی کنسول بازی پلی استیشن 5 اکنون میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا با اشتیاق در انتظار خرید این دستگاه هستند.

کنسول پلی استیشن 4 پرطرفدارترین کنسول بازی در جهان است و تا کنون بیش از 100 میلیون دستگاه از آن در کشورهای مختلف به فروش رسیده است. هیچ کنسول دیگری در دنیا چنین فروشی تجربه نکرده است. پلی استیشن 4 هم از لحاظ زیباشناسی و هم از لحاظ سخت‌افزاری به شدت مورد توجه قرار دارد. اما پس از معرفی PS5‌مشخص شد سونی به همان اندازه که به کیفیت محتوا و نوع قطعات به کار رفته در این دستگاه اهمیت داده است به طراحی آن توجه نکرده  و موارد زیبا شناسی را برای PS5‌ در نظر نگرفته است.

حالا که طراحی ظاهر PS5‌مشخص شده گیمرها منتظر هستند تا شرکت مایکروسافت از کنسول جدید ایکس‌باکس اسکارلت رونمایی کند. با وجود اینکه بعید به نظر می‌رسد مایکروسافت بتواند در بازار فروش کنسول بازی سونی را شکست دهد اما احتمال دارد ظاهر نه چندان جذاب PS5 تا حدودی آمار فروش جدیدترین نسل از دستگاه‌های پلی استیشن را پایین بیاورد.

اکنون مشخص نیست مایکروسافت چه برنامه‌ای برای معرفی و عرضه کنسول جدید خود دارد ولی قطعا برای رسیدن به بازار فروش کنسول‌های بازی باید زودتر Xbox Scarlet را معرفی کند. سونی در مراسم معرفی PS تنها به رونمایی از ظاهر آن بسنده کرده و در حال حاضر هیچ منبع موثقی برای کسب اطلاعات از ویژگی‌های ساختاری این دستگاه وجود ندارد.

انتهای پیام/4144/

 

 

 

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: پلی استیشن کنسول بازی دنیای گیم پلی استیشن کنسول بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ امیدی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون با اجرای ۴۳۸ طرح پاکسازی در استان آذربایجان شرقی ۱۴ نفر قاچاقچی و ۲۷۲ نفر خرده فروش موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شده اند.

وی افزود: یک هزار و ۳۲۰ نفر معتاد در آذربایجان شرقی  جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند در مجموع از این افراد تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف و روانه پارکینگ شده است.

سرهنگ امیدی یادآور شد: برای ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادان متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر در آذربایجان شرقی را با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • ۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • دیدار کنسول هند با ۱۶ خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • مگوایر: همه چیز دست به دست هم داده بود تا کاونتری به فینال برسد
  • فولام 1-3 لیورپول: کلوپ برای آخرین جام می‌جنگد
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • کشف بیش از ۱۴۷ کیلوگرم موادمخدر در آذربایجان شرقی