Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در میان گزارش های عملکرد منتشر شده بر روی کدال در روز جاری، اطلاعیه شرکت پتروشیمی اصفهان نیز به چشم می‌خورد.

مطابق با گزارش منتشر عملکرد ماهیانه منتشر شده، شرکت پتروشیمی اصفهان در اردیبهشت ماه مجموعا ۵۵.٩ میلیارد تومان فروش محصول داشته که این عدد نسبت به ماه فروردین، افت ٣٨ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شصفها در اردیبهشت ماه سال جاری، ۵٩ درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل محصول فروخته است.

البته فروش داخلی شرکت در ماه اردیبهشت ۴۵.١ میلیارد تومان بوده بوده که ٣٨ درصد نسبت به ماه قبل کمتر است و به نظر می رسد دلیل آن کاهش نرخ فروش نسبت به فروردین باشد.

اما فروش صادراتی شرکت در اردیبهشت ماه سال جاری افت بیشتری را تجربه کرده و به رقم ١٠.٨ میلیارد تومان کاهش یافته که نسبت به فروردین ماه ۵۵ درصد کاهش  یافته است.

اما در مجموع شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه جاری ١۴٨ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت فروش تولیدات شرکت در مدت مشابه سال قبل کاهش  ٢٠ درصدی را نشان می دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اصفهان پتروشیمی پتروشیمی اصفهان میلیارد تومان اردیبهشت ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عبدالحمید سرتیپی افزود: پارسال بیش از یک میلیون تن انواع محصولات تولید شده در داخل استان به ارزش نزدیک به ۱۴۸۹ میلیون دلار از گمرکات استان به بازارهای جهانی صادر شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۱ درصد رشد داشته است.

او اضافه کرد: هم چنین در مدت زمان مشابه بیش از ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تن انواع کالاهای بازرگانی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان به بازرهای جهانی صادر شده است که از لحاظ وزنی ۴۳ درصد نسبت به ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد آیفون در چین!
  • ورود بیش از ۸۷۷ هزار مسافر نوروزی به شهر اصفهان
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  •  صادرات هزار و 489 میلیون دلار محصولات تولیدی آذربایجان‌غربی از گمرکات استان
  • سقوط فروش آیفون در بزرگترین بازار دنیا
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است