Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره شیاطین سرخ به تمجید از سرمربی و ترکیب این تیم می پردازد.

طرفداری - ریو فردیناند، مدافع سابق باشگاه منچستریونایتد معتقد است که این تیم باید در بین 4 تیم برتر لیگ قرار گیرد و با توجه به ترکیبی که این تیم در اختیار دارد، رسیدن به این هدف بسیار محتمل است.

به گزارش سان، ریو فردیناند به تمجید از اوله گونار سولسشر، سرمربی فعلی این تیم و هم تیمی سابق خود می پردازد و اذعان می کند که خریدهای جدید سولسشر فوق العاده ظاهر شده اند و به همین دلیل به او باور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد باید در بین 4 تیم برتر قرار گیرد

من بر روی قرار گرفتن منچستریونایتد در بین 4 تیم برتر لیگ با توجه به ترکیبی که در اختیار دارند، حساب کرده ام. پل پوگبا و همینطور مارکوس رشفورد  مجددا آماده بازی کردن هستند. به نظر می رسد که پوگبا در تمرینات بسیار خوب ظاهر شده است. او به همراه برونو فرناندز می توانند خط هافبک خلاقی با همکاری هافبک سومی همچون اسکات مک تومینای ایجاد کنند. این را فراموش نکنید که وقتی فصل جاری لیگ برتر متوقف شد، منچستریونایتد فرم بسیار خوبی داشت و مدتی پس از پیروزی در برابر چلسی، منچسترسیتی را نیز شکست داده بودند. حدود 10 بازی است که آن ها متحمل هیچ شکستی نشده اند و خرید های خوب و حساب شده اوله (سولسشر) نتیجه داده اند. با وجود انتقاداتی که نسبت به اوله داشتم، هیچ وقت ایمان خود را نسبت به او از دست ندادم. من به او باور دارم و اگر موفق شود تا منچستریونایتد را در بین 4 تیم برتر لیگ قرار دهد، کار خود را به خوبی انجام داده است. همچنین او در لیگ اروپا نیز حضور دارد و اگر ما بتوانیم مجددا فاتح این جام شویم، بسیار عالی خواهد شد.

فکر می کردم فصل جاری لیگ برتر باطل شود!

مقطعی وجود داشت که من نمی توانستم تصور کنم که مجددا بتوانیم فوتبال را آغاز کنیم. جهان مشکلات بزرگ تری برای نگرانی (نسبت به فوتبال) داشت و به نظر نمی رسید که سرنوشت عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، تیم هایی که سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را کسب می کنند و تیم هایی که سقوط می کنند از اهمیت چندانی برخوردار باشد. فکر می کردم که فصل جاری باطل خواهد شد اما واقعیت این است که ما آماده شروع مجدد بازی ها هستیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بین 4 تیم برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

سردار احمد رضا رادان عصر پنجشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: رئیس جمهور در حمایت از عفاف و حجاب ایستاده است تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور انقلابی، صدا و سیما، اصحاب رسانه و افراد قلم به دستی که در حمایت از عفت عمومی گام برمیدارند تشکر می‌نمایم.

وی بیان کرد: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده اند.

سردار رادان تاکید کرد: دشمن تلاش فروانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان دادن همراه با پلیس هستند.

وی گفت: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارو با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوار‌های دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را در می‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم مردم اگر به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامیمان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرز و بوم هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست و رسما اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.

وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

وی افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همینطور نیز بر علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

مردم قم در این تجمع با سر دادن شعار‌های نیروی انتظامی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، سردار قهرمان تشکر تشکر، پلیس فداکار تشکر تشکر، الله اکبر، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است، حجاب ما مظهر ایمان ماست، حمایت خود از اجرای طرح نور در کشور را اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • تن‌هاخ: انعطاف پذیری خوبی برای بازگشت به بازی نشان دادیم
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد