Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد سیدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام‌نویسی برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی استان از پایه نهم به دهم تحصیلی، از ۱۷ خردادماه آغاز شده و مهلت آن تا ۲۷ ماه جاری تعیین شده بود اما این زمان تمدید می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ دانش آموزی در استان موفق به نام نویسی در این آزمون نشده است، گفت: برای نام نویسی، باید وجه شرکت در آزمون، از طریق درگاه پرداخت شود اما پرداخت با مشکل روبه رو است و تاکنون برطرف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: البته این مشکل مربوط به مرکز کشور است و شرکت قول داده که آنرا به زودی حل کند.  

سیدی گفت: مهلت نام نویسی در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم در خراسان شمالی تا چند روز اول تیرماه تمدید می شود.  

وی افزود: حدود ۱۲ هزار دانش آموز کلاس نهمی در استان تحصیل می کنند که سالانه یک سوم این دانش آموزان برای شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی، داوطلب می شوند.  

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قرار است ۶۰۰ نفر از دانش آموزان کلاس نهمی برای ورود به ۲۰ مدرسه نمونه دولتی، از طریق آزمون انتخاب شوند.  

۲۰ مدرسه نمونه دولتی در خراسان شمالی دایر است که ۲ مدرسه مربوط به رشته های فنی و حرفه ای است.  

 ثبت نام در آزمون نهم به دهم مدارس نمونه دولتی، به صورت هماهنگ انجام نمی شود و تمام مراحل ثبت نام از طریق سایت ثبت نام استانی انجام می شود.  

برچسب‌ها بجنورد مدارس خراسان شمالی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مدارس خراسان شمالی دانش آموزان بجنورد مدارس خراسان شمالی دانش آموزان مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز خبرداد.

به گزارش ایسنا، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به درخواست دانش آموزان و اولیاء آنها، مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعدادهای درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، به مدت سه روز از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند نیزدر بازه زمانی مذکور امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ️تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا ۳۱ فروردین
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی تا جمعه