Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:15:31 GMT

شورای اداری در بخش ها با حضور مدیران استانی برگزار شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۸۰۴۹

شورای اداری در بخش ها با حضور مدیران استانی برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، در سفر یک روزه استاندار و نمایندگان به بخش طارم سفلی پس از دیدار با عشایر و افتتاح چند طرح عمرانی جلسه شورای اداری در سالن ورزشی شهر سیردان تشکیل شد.

شیوه برپایی جلسه به گونه‌ای بود که پس از طرح مشکلات استاندار از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست پاسخگوی مردم باشند و تصمیم کاربردی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف الله سیاهکلی در این جلسه ضمن استقبال از این شیوه تشکیل جلسه شورای اداری خواستار برگزاری آن به همین شیوه در سایر بخش‌ها از جمله الموت شرقی و غربی، اقبالیه و سایر مناطق شد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قبل از انتخابات با مردم طارم پیمان بسته بودیم برای شما کار کنیم و حالا که شما با رأی خود تعهدتان را عملی کردید امروز نوبت ماست تا با کمک استاندار و مدیران برای حل مشکلات همت کنیم و متعهد به قول خود باشیم.

وی افزود: از روزی که مجلس یازدهم تشکیل شده هر روز یک وزیر برای گزارش به مجلس آمده و پاسخگوست و ما خود را مکلف می‌دانیم از حقوق مردم دفاع کنیم.

اصلاح بودجه استان ضروری است

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه استان وضعیت خوبی ندارد و در شرایطی که بیشترین درآمد را داریم اما کمترین بودجه به قزوین اختصاص یافته و نمی‌توانیم پاسخگوی توقعات و نیاز مردم باشیم.

وی اظهار داشت: عقب ماندگی در بخش راه و اینترنت و پوشش تلفن همراه زیاد مناسب نیست و در برخی مناطق هم قطع برق داریم که این وضعیت باید اصلاح شود.

سیاهکلی تصریح کرد: مشکلات و نارضایتی از منابع طبیعی زیاد است که باید در سطح ملی و اصلاح قانون برطرف شود.

وی گفت: بیشتر پرونده محاکم قضائی مربوط به منابع طبیعی است و ما آمادگی داریم به صورت کارشناسی و ملی آن را حل کنیم.

سیاهکلی یادآور شد: اگر به مردم زمین واگذار کنیم حتماً مهاجرت معکوس رخ می‌دهد و ما باید کمک کنیم حقوق مردم رعایت شود.

روستاییان از منافع معادن باید برخوردار شوند

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: در عرصه معادن باید مردم از منافع بهره برداری از معدن برخوردار شده و در اجرای طرح‌ها همراهی کنند در غیر این صورت طرح‌های معدنی به نتیجه نخواهد رسید.

سیاهکلی گفت: به گزارش کارشناسان به ۲.۸ درصد درخواست معادن پاسخ داده شده و ۹۸ درصد بی توجهی شده در حالی که ظرفیت معدنی زیاد است و می‌تواند مشکلات اقتصادی و اشتعال را حل کند.

در این جلسه با تاکید استاندار قزوین مدیران دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی سوالات مردم و مدیران بخش شدند و برای حل مشکلات قول مساعد دادند.

وی گفت باید با جلسات متعدد و نگاه عقلانی و اصولی در منابع طبیعی و بازگرداندن حقوق مردم داشته باشیم و اگر حتی حقوق دولت را به کشاورز دهیم کار اشتباهی نکرده ایم.

کد خبر 4948694

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی طارم ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی گرگان آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با تاکید بر انجام اقدامات هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین برای مدیریت پیک سایی سال ۱۴۰۲ افزود: در سال گذشته این اقدامات در تمامی تعرفه‌ها علی الخصوص در بخش کشاورزی کمک شایانی به مدیریت پیک بار و جبران ناترازی موجود داشته است.

وی بیان داشت: با توجه به سهم تعیین شده برای مدیریت بار در ایام گرم سال و روند رشد مصرف برق در ۱۰ سال گذشته به طور متوسط 4.6 درصد بوده است پیش بینی می‌گردد تابستان پیش رو عدد ناترازی به مقدار حدود ۱۷ هزار مگاوات رسیده و این موضوع اهمیت اقدامات مدیریت مصرف برق و هوشمندسازی را دوچندان می‌نماید.

سید محمد حسینی نژاد با بیان اینکه سال جاری نیز به مانند سال گذشته بحث اعمال خاموشی به مشترکین صنعتی و کشاورزی مطرح نیست افزود: مشترکین می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب، بخشی از مصارف خود را از ساعت اوج مصرف به دیگر ساعات و ترجیحاً به روزهای تعطیل و یا بازه شبانه روزهای عادی منتقل نمایند و عملاً با جابه جایی زمان از حداکثر ظرفیت تولید خود استفاده نمایند.

در ادامه این نشست معاون فروش و خدمات مشترکین با ارائه گزارش از وضعیت اقدامات در حوزه کاهش پیک و مدیریت مصرف برق در سال گذشته افزود: به منظور عبور از پیک بار سال جاری برنامه تکلیفی در بخش‌های مختلف ابلاغ شده است که امیدواریم با همکاری بخش صنعت، کشاورزی، اداری و تجاری امسال نیز به مانند سال‌های گذشته تعامل موثری در تامین برق مطمئن و پایدار را داشته باشیم.

مهدی پاک طینت افزود: طرح‌های مدیریت بار محتمل است در سال جاری از ابتدای خرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه داشته باشد.

وی با عنوان اینکه چاه‌های کشاورزی که دارای مصارف جانبی بوده‌اند به طور کامل در استان شناسایی شده‌اند افزود: در این بخش بر آن شده‌ایم با توجه به اقلیم گرم و خشک در برخی از نقاط استان با همکاری و هماهنگی نمایندگان کشاورزان برنامه مدیریت بار را اعمال کنیم که حداقل آسیب به کِشت صورت پذیرد.

پاک طینت افزود: با عنایت به وجود بیش از یک هزار و ۴۵۰ ساختمان اداری در استان، امسال بر آن شده‌ایم تا برای ادارات و سازمان‌های خصوصی و دولتی به بخشنامه ابلاغی عمل نموده و به جِد نظارت ویژه بر رعایت نکات گفته شده در قانون باشیم.

وی تاکید کرد: بنابر بخشنامه مصوب کلیه دستگاه‌های اجرایی، دولتی، خصوصی و بانک‌ها در ساعت اداری به میزان ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری به مقدار ۶۰% بازخورد را به نسبت مصرف بار پایه در سال 1400 کاهش داده و همچنین به جهت کمک به کاهش پیک بار روز از ظرفیت دیزل ژنراتورهای مستقر ادارات در ساعات ۱۱ تا ۱۳ اقدام نمایند.

گفتنی است: در این نشست دبیر کمیته کاهش پیک و مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و رئیس گروه نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری گزارشات جامع و کاملی را از نحوه انجام پیک سائی و هوشمندسازی در سال گذشته را ارائه نمودند و از همدلی و تعامل تمامی واحدهای سطح شرکت و مدیریت‌های اجرایی به جهت کمک به امر کاهش پیک تقدیر و تشکر نمودند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898140

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند