Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق حقیقی‌پور در حاشیه افتتاح پروژه اصلاح و توسعه شبکه آب خیابان یک منطقه حصیرآباد اهواز که امروز ۲۴ خردادماه انجام شد، اظهار کرد: در این خیابان حدود ۷۰ خانوار ساکن هستند که سال‌ها با مشکلات جدی آب مواجه بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای آبرسانی به این خانوارها با اعتباری حدود ۳۰۰ میلیون تومان، ۲۰۰ متر لوله پلی‌اتیلن و ۷۰ کیت انشعاب خانگی اجرا شد تا آب به ساکنین این خیابان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در بخش دیگر صحبت خود در خصوص بوی بد آب در برخی از مناطق اهواز تصریح کرد: در برخی از نقاط اهواز با توجه بالا بودن ارتفاع آب‌های سطحی، در ساعات کم‌فشاری که در پیک مصرف قرار داریم و زمانی که از پمپ‌ها استفاده می‌شود، ممکن است آب‌های سطحی از درز لوله‌ها وارد شبکه شوند.

حقیقی‌پور بیان کرد: فاضلاب وارد شبکه آب اهواز نمی‌شود زیرا مسیر لوله‌های آب و مسیر لوله‌های فاضلاب از یکدیگر جدا هستند.

وی افزود: فرسودگی خطوط و همچنین پمپاژ مستقیم آب از شبکه توسط مردم به وسیله پمپ، از عواملی است که موجب می‌شود آب‌های سطحی وارد شبکه شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد که پارسال بیش از ۳ هزار شبکه گاز در این استان اجرا شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سلیمانی ماهانی با بیان اینکه اکنون ۲۹ هزار و ۳۲۱ کیلومتر خط لوله گاز در استان وجود دارد، گفت: از بیش از ۳ هزار خط لوله اجراشده در سال ۱۴۰۲، ۲ هزار و ۱۷۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق روستایی، ۶۰۵ کیلومتر شبکه مربوط به مناطق شهری و ۲۵۸ کیلومتر مربوط به صنایع بوده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان کرمان وضع مطلوبی دارد و ۹۹.۵ درصد خانوار شهری و ۷۰ درصد خانوار روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، هم‌اکنون ۶۴ پروژه گازرسانی مشتمل بر ۲۱۶ پیمان فعال در استان کرمان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • آب شرب مناطق سیل‌زده نیکشهر، زرآباد و کنارک وصل شد
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳
  • اصلاح و بازسازی ۱۷۰۵ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود