Web Analytics Made Easy - Statcounter

هارگرویز و رونالدو 2 سال در منچستریونایتد هم تیمی بودند و هافبک سابق تیم ملی انگلیس به تمجید از شخصیت فوق ستاره پرتغالی پرداخت. 

طرفداری - فینال لیگ قهرمانان سال 2008 بین دو تیم منچستریونایتد و چلسی برگزار شد و در آن زمان کریستیانو رونالدو و اوون هارگریوز در منچستریونایتد هم تیمی بودند. به گزارش میرر، اوون هارگریوز، هافبک سابق تیم ملی انگلیس با کسانی که معتقدند کریستیانو رونالدو مغرور و خودخواه است، مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد آخرین جلسه تمرین در آستانه فینال مقابل چلسی گفت:

ما همیشه عادت داشتیم گلزنی در ضربات آزاد را تمرین کنیم و کریستیانو می دانست من می توانم خوب گل بزنم و این را در مورد کریستیانو دوست داشتم. یادم می آید ما بازی کردیم و من دو گل زدم. قبل از آغاز فینال سال 2008 مقابل چلسی، من و کریستیانو هر کدوم یک سمت محوطه جریمه ایستادیم و در حالی که ادوین فن در سار درون دروازه بود، تمرین ضربات آزاد کردیم. من از 10 ضربه، 9 ضربه را به گوشه بالای دروازه زدم. فن در سار پیش من آمد و گفت: "اوون، اگر در فینال لیگ قهرمانان ضربه آزاد به دست آوردیم، تو ضربه را بزن." من پاسخ دادم: "نمی توانم ضربه را از کریستیانو بگیرم. او کریستیانو رونالدو است". 

اوون هارگریوز ادامه داد: 

به هر حال ما به رختکن رفتیم. در حال آماده شدن برای رفتن به زمین بودیم. هیچکس اطراف نبود. کریستیانو پیش من آمد و گفت: "اوون، اگر ضربه آزاد به دست آوردیم، تو بزن. دیدم چطور تمرین می کردی". شخصیت کریستیانو اینطور بود. همه فکر می کنند او همه چیز را برای خودش می خواهد و خودخواه است اما اگر شما در زمینه ای خوب باشید، او اولین کسی است که آن را می بیند. به همین دلیل بود که آن سال چند ضربه آزاد زدم زیرا او می دانست که ممکن است گل بزنم. واقعا از این بابت رونالدو را تحسین می کنم. واقعا تحسین می کنم. 

منچستریونایتد در آن فینال توانست در ضربات پنالتی قهرمان اروپا شود. 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رونالدو در زمین فوتبال در دوران حضورش در منچستریونایتد و رئال مادرید الهام بخش بسیاری از ورزشکاران رشته‌های دیگر هم شد و همین موضوع باعث شد که او به یکی از محبوب‌ترین افراد در میان رشته‌های دیگر هم تبدیل شود.

یوسین بولت پیش از این بارها اعلام کرده بود که علاقه زیادی به منچستریونایتد دارد و از طرفداران پروپا قرص این باشگاه انگلیسی است و همیشه تمامی دیدارهای شیاطین سرخ را در لیگ برتر و سایر رقابت‌ها دنبال می‌کند.

این قهرمان سابق رقابت‌های المپیک در رشته دو و میدانی که به سریع‌ترین مرد دنیا معروف است شب گذشته در مراسم اهدای جوایز لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است حضور داشت و و حمایتش از کریستیانو رونالدو را در این مراسم اعلام کرد.

بولت در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من قطعا یکی از هواداران رونالدو هستم و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. مسی؟ مسی بازیکن بسیار بزرگی است و ما نمی‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم. باید بگویم که بلینگام هم نشان داده است که توانایی تبدیل شدن به یک ستاره در آینده را دارد.»

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سریع‌ترین مرد دنیا حامی کریس: عاشق رونالدوام!
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • تیبو کورتوا دوباره در تمرین رئال مادرید دیده شد / عکس