Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله جمالی پور شنبه شب در شورای اداری طارم سفلی، افزود: استان قزوین برخلاف تصور عمومی نقاط محروم و کم برخوردار زیادی دارد که رفع مشکلات آنها در فرصت محدود و با اعتبارات اندک امکان پذیر نیست.
وی افزود: حل مسائل و مشکلات مردم در اولویت سیاست‌های مدیریت ارشد استان است و همه مدیران باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از هیچ کوششی برای حل مشکلات مختلف مردم کوتاهی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی پور با اشاره به سفر یکروزه به منطقه کم برخوردار طارم سفلی، ادامه داد: سفر مسوولان ارشد استان به این منطقه موجب شد تا بتوانیم با آگاهی بیشتر، مشکلات این منطقه را بررسی کرده و براساس برنامه ریزی و اولویت بندی برای حل آنها اقدام کنیم.
وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و مشکلاتی اقتصادی که کرونا ایجاده کرده است، گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی تلاش می‌کنیم با اجرای عدالت اجتماعی در منطقه طارم برای حل مشکلات مردم منطقه تلاش نماییم.
استاندار قزوین تاکید کرد: در حوزه آب، برق، راه،  گاز و مخابرات کارهای زیادی باید انجام شود که باید از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کرده و برای رفع محرومیت‌ها اقدام نمود.

رفع مشکل جاده منطقه طارم در اولویت قرار دارد

معاون امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر جاده قزوین به طارم یکی از مهم‌ترین نیازهای زیرساختی منطقه است که متاسفانه علیرغم اهمیت آن، هنوز به نحو مطلوبی ساماندهی نشده است.
علی فرخزاد با اشاره به جاده چرگر، افزود: این جاده، محور آمد و شد در منطقه طارم سفلی قزوین است و محل دسترسی روستاهای دهستان چوقور به جاده‌های اصلی شهری محسوب می‌شود.
معاون استاندار قزوین گفت: حدود ۱۶ کیلومتر از این جاده در استان قزوین آسفالت شده و مابقی این جاده در استان زنجان قرار دارد که با همکاری این استان باید بتوانیم جاده مذکور را جهت دسترسی آسان مردم منطقه به جاده‌های اصلی آماده کنیم.
وی اظهار داشت: در بازدید امروز به همراه مدیریت ارشد استان از بخش‌های مختلف دهستان چوقور بازدید به عمل آمد که برای ساخت و تکمیل پروژه‌های این منطقه در حدود پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.  
فرخزاد با اشاره به فعالیت معدن مس طارم، گفت: این معدن در حال بهره برداری است و نقش مهمی در اقتصاد استان و معیشت مردم منطقه دارد.
در ادامه این جلسه با اهدای لوح از خانواده سه شهید ساجدین، عابدین و فضایل موسوی تجلیل به عمل آمد.
طارم سفلی به مرکزیت سیردان در شمال غربی استان قزوین و در همسایگی استان‌های گیلان و زنجان قرار دارد.

برچسب‌ها طارم استان قزوین هدایت الله جمالی پور محرومیت استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طارم استان قزوین محرومیت استانداری قزوین طارم استان قزوین محرومیت استانداری قزوین استان قزوین طارم سفلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی خطیبی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰۰ واخد خوابگاه متاهلی را ساخته ایم افزود: نیاز ما در آموزش عالی با اعتبارات موجود تناسب نداره و نیازمند تصویب اعتبارات از سوی مجلس هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • قبض سنگین برق در پی استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل