Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:51:36 GMT

نبی: فیفا پالس‌های مثبتی درباره اساسنامه فرستاده است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۸۷۰۷

نبی: فیفا پالس‌های مثبتی درباره اساسنامه فرستاده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید فیفا پالس های مثبتی درباره پیشرفت اساسنامه اصلاح شده این فدراسیون ارسال کرده است.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه «چهارسوی لیگ» شبکه خبر،  با اشاره به فرآیند اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: ایرادهای فیفا را بر اساس قوانین داخلی و همچنین برخی انعطاف‌ها مانند حذف حق امضای وزیر ورزش اصلاح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیت وزیر ورزش اصلاح اساس نامه بود تا بهانه‌ای به مراجع بالادستی بین الملی ندهیم. هفته گذشته اساسنامه اصلاحی به فیفا ارسال شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فیفا پالس‌هایی مبنی بر پیشرفت در اساسنامه به این فدراسیون ارسال کرده است، گفت: روز گذشته هم تماسی با فیفا داشتیم. استنباط من این است که کار به خوبی پیش می‌رود.

وی در واکنش به اینکه چقدر به تایید این اساسنامه خوشبین است، اظهار کرد: موارد مختلفی در اساسنامه بود که در گذشته جاری می‌شد. فیفا روی به‌روزرسانی اساسنامه تاکید داشت. چهار کمیته باید در مجمع انتخاب می‌شدند.

نبی خاطرنشان کرد: با توجه به اختیارات مجمع و اختیارات هیات رئیسه و سازمان اداری این فدراسیون، باید به دقت عمل می‌کردیم. در این اساسنامه دوز ورزشی‌ها را بیشتر کردیم تا اعضای ورزشی در مجمع بیشتر شود.  در بحث نامزدها هم دستورالعمل انتخابات به گونه ای شد که مدیریت ورزشی دیده شود. مدیریت در شرکت‌ها یا بنگاه های اقتصادی هم دیده شده است. یک سری مقررات داخلی هم مطرح است که باید به آن احترام بگذاریم.

وی افزود: بلافاصله بعد از تایید اساسنامه توسط فیف، آن راا به اعضای مجمع می‌فرستیم. باید زمان 21 روز را رعایت و به اعضای مجمع ارسال کنیم تا در جریان رفت و برگشت‌ها قرار گیرند. در روز مجمع، این اساسنامه تصویب خواهد شد. بعضا می‌بینم موضوعاتی مطرح می‌شود که صحت ندارد. اعضای مجمع باید اساسنامه را تایید کنند. با توجه به روال، سعی کردیم کار را بهتر کنیم. قبل از ارسال به فیفا هم نظرات مشورتی اعضای مجمع را گرفته بودیم. در مجمع روی بند به بند اساسنامه بحث و بررسی می شود. ما یک فرصت 80 روزه بعد از مجمع خواهیم داشت تا بتوانیم انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی محمدنبی فدراسيون فوتبال فيفا فدراسیون فوتبال اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی