Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمد سعید احدیان ضمن نقل قول توئیتی از پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب مجلس دهم به اظهار نظر او واکنش نشان داد.

پروانه سلحشوری روز گذشته با نقل قول توئیتی از «محمد مالی» با این مضمون که «هنوز تکان‌دهنده‌ترین جمله‌ای که شنیده‌ام از یک کارگر لایروب فاضلاب است برای ۱۷ سال پیش در اهواز که یقه مدیرش را گرفته بود و فریاد می‌زد: ۶ماه است حقوق نگرفته‌ام و اگر زن و دخترم خودفروشی کردند مقصرش تویی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودکشی اول در هویزه! خودکشی دوم البته نافرجام در امیدیه! فکر فردا باشید!» 

نوشته بود:

«اگر عزاداری‌ها برای جرج فلوید تمام شد، کمی هم به فکر آن جانباز و کارگر و دخترانی باشید که از سر فقر و نداری، خودکشی و خودسوزی می‌کنند. کجاست مسئولی شرمنده و یا پاسخگو در برابر مردم ایران؟؟!!»

در پی این توئیت بود که محمد سعید احدیان دستیار رسانه ای محمدباقر قالیباف در توئیتی کنایه آمیز نوشت: 

«خانم سلحشوری چهار سال نماینده مجلس و مطابق اصل ٨٤ قانون اساسی در برابر تمام ملت مسوول بودید بفرمایید برای ارتقا معیشت و اشتغال کارگران نفتی چه کردید؟»

کد خبر 521251 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اصولگرایان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحن مجلس، گفت: فرارسیدن روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ۲ اردیبهشت ۱۳۵۸ تأسیس شد.

کد خبر 6083997 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • شنونده «شب های ایران» از رادیو چی چست باشید
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت