Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@01:35:39 GMT

مسابقه «۷۷ ساعت» پاییز به تلویزیون می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۲۰۸

مسابقه «۷۷ ساعت» پاییز به تلویزیون می‌آید

«۷۷ ساعت» به کارگردانی سعید ابوطالب پاییز به تلویزیون می آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛مستند مسابقه جدید سعید ابوطالب با عنوان «۷۷ ساعت» یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که برای کشف خلاقیت ها و مهارت های جوانان مستعد برگزار می شود.

«۷۷ ساعت» یک مسابقه شامل بخش های میدانی و استودیویی است و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ تولید می شود تا پاییز به آنتن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوطالب تاکنون با تیمی از بازیگران سینما و تلویزیون به توافق رسیده و مرحله پیش تولید جلو می رود، همچنین شرکت کنندگان نیز طی فراخوانی ثبت نام می کنند و برای حضور در مسابقه در کنار چهره ها انتخاب خواهند شد.

در «۷۷ ساعت» ۲ بازیگر به عنوان مجری - داور و ۹ بازیگر نیز به عنوان شرکت کننده در مسابقه حاضر خواهند شد. تیمی متشکل از تکنسین ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.

ابوطالب که این روزها «شام ایرانی» را در شبکه نمایش خانگی و مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه «سرزمین دانایی» را به عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت.

این مجموعه برای ۲ سال پیاپی (سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲) در جشنواره اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا-اقیانوسیه به عنوان فینالیست برگزیده شد. این مسابقه در دومین جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۱ نیز برنده ۲ جایزه بهترین مسابقه تلویزیونی و بهترین خلاقیت و پژوهش در بخش مسابقات تلویزیونی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سعید ابوطالب مستند مسابقه مسابقه مهارتی ۷۷ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی آرسنال و چلسی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و چلسی امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز آرسنال و چلسی

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747120

دیگر خبرها

  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • شوخی گلزار با مردم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟