Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمد اسلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های حوزه مسکن استان اردبیل اظهار داشت: طبق زمانبندی مشخص شده و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته است امسال پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد به طوری که پروژه مسکن مهر تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

اخبار اقتصادی- وی وضعیت مسکن مهر در استان اردبیل را مطلوب دانست و افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده در مناطق مختلف استان اردبیل نیز پروژه بزرگ مسکن مهر به زودی و تا پایان شهریور ماه تکمیل شده و به اتمام برسد تا بخشی از نیاز مردم را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی از اجرای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن نیز به خوبی در حال اجراست و در صورتی که تمامی متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط باشند واحدهای مسکونی واگذار خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان ساخت و ساز مسکن در کشور بیان کرد: سازندگان واحدهای مسکونی و مسکن در سطح کشور باید از کلیه تکنولوژی‌های روز و جدید بهره‌مند شوند و ضمن آن مقرارات مربوط به نرخ مسکن را نیز رعایت کنند.

وی در خصوص تلاش برای تامین نیاز مردم به مسکن ادامه داد: در جلسات شورای اقتصاد با حضور رئیس جمهور در مورد اوضاع نابه‌سامان مسکن تصمیم‌گیری و سیاست‌های جدید دولت در این زمینه ابلاغ خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسکن مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن دولت مسکن مسکن مهر محمد اسلامی طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است

فرشید ایلاتی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  نمونه بارز تحقق شعار سال در خصوص مشارکت های مردمی  در جهش تولید  در حوزه مسکن  است چراكه دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و تخصیص تسهیلات بازار مسکن را به سمت رونق هدایت کند.

وی افزود: اجرای پروژه‌های ویلایی سازی و کوتاه مرتبه سازی خود می تواند این طرح را به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برساند.

او اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ساخت و تخصیص زمین به متقاضیان خود اثر بسیار مستقیمی بر بهبود وضعیت بازار مسکن خواهد داشت.

کارشناس سیاست گذاری مسکن بیان کرد: تنها  راهکار برای برون رفت از رکود بازار مسکن واگذاری پروژه های مسکونی به  متقاضیان وسازندگان مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار مسکن در سال جدید چگونه خواهد بود؟
  • وضعیت بازار مسکن در سال جدید / زمان خرید خانه است؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آقای روحانی، با مردم صادق باشید!
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟