Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حماین مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان گفت: سازمان حمایت حتما به رای هیات بدوی در مورد شرکت آدویکو اعتراض خواهد کرد.

عباس تابش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سوال که  این سازمان  امروز چه اقدامی برای جمعی از حواله داران خودروی ام جی۳۶۰ شرکت آذویکو که نسبت به عدم تحویل خودرو از سوی این شرکت با قیمت قطعی اعتراض داشته و مقابل سازمان حمایت تجمع کردند، انجام داد، گفت: در نشستی که با تجمع‌کنندگان در محل نمازخانه سازمان حمایت برگزار شد ، تمام اقداماتی که سازمان حمایت برای ایفای حقوق مصرف‌کنندگان انجام داده به صورت مستند ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان افزود: سازمان حمایت و حواله‌داران خودروی ام جی 360 شرکت آذویکو (صنعت خودرو آذربایجان) که امروز مقابل سازمان تجمع کرده بودند،  معتقدیم که به تمام مواردی که قبلا در قالب پرونده به سازمان تعزیرات ارسال شده توجه نشده لذا سازمان حمایت نسبت به رای دادگاه اعتراض خود را اعلام خواهد کرد. 

وی اظهار داشت: براساس روال موجود، دادگاه تجدید نظر برای این موضوع تشکیل خواهد شد و براساس رایی که سازمان تعزیرات و دادگاه تجدید نظر صادر می‌کند، حتما برخورد لازم با شرکت آذویکو انجام خواهد شد. 

تابش اظهار داشت: سازمان حمایت قبلا مستندات را براساس قراردادها ارسال کرده است اما تعیین کننده و فصل‌الخطاب رای شعبه و رای هیات بدوی صادر شده است. 

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان اظهار داشت: بنا بر قولی که به تجمع‌کنندگان داده‌ایم سازمان حمایت حتما به رای هیات بدوی اعتراض خواهد کرد. 

وی اظهار داشت: تجمع ‌کنندگان امروز در سازمان حمایت خواستار بودند که سازمان به عنوان حامی حقوق مصرف‌کنندگان از آنها حمایت کنند و اعلام کردند که ما به خواسته‌هایمان نرسیده‌ایم و لذا از ما خواستار شدند که تا به رای اعتراض شود.

تابش اظهار داشت: در رای گفته شده محکوم له باید اعتراض کند و اجازه اعتراض از شکایت کننده گرفته شده است، براین اساس به این افراد  گفتم که  به عنوان مدعی حقوق مصرف‌کننده،  حتما سازمان تعزیرات این حق را از آنها سلب نکرده بلکه ممکن است در انشاء اینگونه به نظر برسد. 

به گزارش فارس، بیش از 5هزار مالباخته، در بازه زمانی اردیبهشت تا 15 خرداد 97 اقدام به ثبت نام خودروی ام‌جی 360 از شرکت صنعت خودرو آذربایجان «آذویکو» با قیمت قطعی و سررسید تحویل 100، 120 و 140 روزه کردند که 50 درصد قیمت خودرو به صورت نقد در زمان ثبت نام توسط شرکت از حواله‌داران گرفته شد.

شرکت آذویکو با طرح این مطلب تحریم‌ها هیچ تاثیری در تحویل خودروها ندارد و به اندازه چند برابر پیش فروش‌ها قطعه در داخل کشور وجود دارد، اقدام به پیش فروش حدود 6400 دستگاه خودرو کرد و حالا پس از گذشت بیش از یک سال از موعد تحویل خودروها، این شرکت از تحویل خودروها امتناع کرده است و در جدیدترین اظهار نظر، اعلام کرده هیچ خودرویی را تحویل نخواهد داد و حواله‌داران می‌توانند انصراف دهند.

به گزارش فارس جمعی  از حواله داران خودروی ام جی۳۶۰ شرکت آذویکو (صنعت خودرو آذربایجان) در اعتراض به عدم تحویل خودرو از سوی این شرکت با قیمت قطعی، امروز مقابل ساختمان سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تجمع کردند و سپس با عباس تابش رئیس این سازمان به گفت‌وگو نشستند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: آذویکو سازمان حمایت خودرو مصرف کنندگان و تولید کنندگان رای هیات بدوی سازمان حمایت شرکت آذویکو حواله داران تحویل خودرو خودروی ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، گفت: این آزمون در استان فارس، در ۳۶ شهرستان استان، با رعایت کامل مقررات حفاظتی برگزار می‌شود.
به‌گفته‌ی مسلم باقری، از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در کشور که تعداد آنها ۱۱۵۲۵۱۸ نفر است؛ ۷۴۰۳۳ داوطلب مربوط به استان فارس است که ۴۸۳۹۴ نفر را بانوان و ۲۵۶۳۹ آنها را آقایان تشکیل می‌دهند.

باقری افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب براساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶۲۷۹ نفر در رشته‌ی تجربی، ۲۲۶۲۶ نفر در رشته‌ی علوم انسانی، ۷۳۸۹ نفر در رشته‌ی علوم ریاضی و فنی، ۴۶۵۴ نفر در رشته‌ی زبان‌های خارجی و ۳۰۸۵ نفر در رشته‌ی هنر شرکت دارند.
معاون آموزشی دانشگاه شیراز ادامه داد: از شرکت‌کنندگان ۲۸۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹۹۹۴ آنها را آقایان و ۱۸۴۴۶ ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.
وی درخصوص زمان برگزاری آزمون‌ها هم گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت)، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت)، و گروه تجربی (صبح جمعه ۷ اردیبهشت) در استان فارس برگزار می‌شود.
با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان می‌بایست به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳ در ۳۶ شهرستان استان، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

وی درخصوص شیوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون هم گفت: کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل چاپ است و داوطلبان گرامی در صورت مشاهده ایراد در اطلاعات کارت می‌توانند در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۵ و ۶ اردیبهشت به باجه‌ی رفع نقص کارت آزمون سراسری شهرستان خود که در اطلاعیه‌های سازمان سنجش منتشر شده است؛ مراجعه کنند.
باقری گفت: باجه رفع نقص کارت داوطلبان شهرستان شیراز، در محل: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز واقع شده است.
نماینده سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه‌ی آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی