Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه ستوده درباره مصدومیت رضا آذری گفت: او در بازی روز گذشته (جمعه)  استقلال مقابل تیم هوادار دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو شد که همان موقع اقدامات اولیه انجام و پس از انجام MRI و معاینات فوق تخصصی زانو، متاسفانه آسیب رباط صلیبی (ACL) این بازیکن مورد تایید قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از رسانه رسمی تیم استقلال، کاوه ستوده درباره مصدومیت رضا آذری گفت:

او در بازی روز گذشته (جمعه)  استقلال مقابل تیم هوادار دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو شد که همان موقع اقدامات اولیه انجام و پس از انجام MRI و معاینات فوق تخصصی زانو، متاسفانه آسیب رباط صلیبی (ACL) این بازیکن مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب آذری باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و با فراهم شدن شرایط، این عمل بلافاصله انجام می‌شود.

وی ادامه داد:

همانطور که قبلا هم گفته بودم، متاسفانه با توجه به اینکه بازیکنان مدت قابل توجهی از تمرینات گروهی دور بوده‌اند، بروز چنین آسیب‌هایی برای نه تنها بازیکنان استقلال بلکه برای همه بازیکنان قابل پیش‌بینی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا آذری استقلال استقلال دکتر ستوده رضا آذری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین آذری در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نخستین پرواز حج تمتع امسال روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود، افزود: عملیات رفت زائران خانه خدا تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز جزو نخستین ایستگاه‌های هوایی کشور برای اعزام زائران خانه خدا است و عملیات اعزام زائران طبق برنامه اعلام شده، انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: در این عملیات، چهار هزار و ۱۰۰ نفر از استان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به مدینه منوره اعزام خواهند شد.

آذری، ادامه داد: نخستین پرواز حج عمره سال جاری روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود و ۱۶ اردیبهشت از جده به فرودگاه تبریز باز خواهد گشت.

کد خبر 6085117

دیگر خبرها

  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • نخستین پرواز حج تمتع ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می‌شود