Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:33:28 GMT

جشنواره گل بارسلونا در حضور یک جیمی جامپ!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۶۸۳

جشنواره گل بارسلونا در حضور یک جیمی جامپ!

بارسلونا در حالی در بازگشت لالیگا به راحتی مایورکا را شکست داد که این دیدار برای لحظاتی به خاطر حضور یک جیمی جامپ متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته بیست و هشتم لالیگا بامداد یکشنبه بارسلونا به مصاف مایورکا رفت و ۴ بر صفر میزبانش را شکست داد.

در همان دقایق نخست تیم کاتالانی به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرتورو ویدال دروازه مایورکا را باز کرد. بارسا در نیمه نخست دوباره به گل دست یافت و این بار مارتین برایت ویت با پاس لیونل مسی گلزنی کرد. شاگردان کیکه ستین با پیروزی به رختکن رفتند.

در شروع نیمه دوم ویدال تعویض شد و ایوان راکیتیچ به میدان رفت. دقایقی از این نیمه گذشته بود که بازی متوقف شد. یک جیمی جامپ در حالی که پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده بود و موبایل در دست داشت وارد زمین شد. او احتمالا قصد داشت با مسی سلفی بگیرد. حضور این جیمی جامپ در یک بازی بدون تماشاگر اتفاقی عجیب به حساب می آمد.

لوییس سوارس در دقیقه ۵۷ به جای آنتوان گریزمان وارد زمین شد تا پس از پنج ماه دوباره برای بارسلونا بازی کند. برتری مهمان ادامه داشت و جوردی آلبا در دقیقه ۷۹ نتیجه را ۳ بر صفر کرد. در وقت‌های اضافه مسی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا بازگشت شیرینی به میادین داشته باشد.

آبی اناری‌ها با این پیروزی ۶۱ امتیازی شدند و  صدرنشین باقی ماندند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لالیگا تیم فوتبال بارسلونا جیمی جامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!

سرمربی پی‌اس‌جی معتقد است تیمش می‌توانست بارسلونای 11 نفره را نیز از پیش رو بردارد.

طرفداری | لوئیز انریکه در خصوص صحنه اخراج رونالد آرائوخو اظهار نظری نکرد.

دیدار جذاب تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پی‌اس‌جی خاتمه یافت. اخراج رونالد آرائوخو و 10 نفره شدن بارسا برای پاری سن ژرمن کافی بود تا به بازی بازگردد و به لطف درخشش عثمان دمبله و کیلیان ام باپه جواز صعود به نیمه‌نهایی را به دست آورد.

لوئیز انریکه در مصاحبه بعد از بازی ابراز امیدواری کرد دیگر با بارسلونا روبرو نشود. لوچو هم‌چنین خاطرنشان کرد پاری سن ژرمن می‌توانست حتی بارسای 11 نفره و با حضور رونالد آرائوخو را نیز شکست دهد. انریکه در این خصوص گفت:

صعود با عبور از بارسلونا؟

من به این تیم افتخار می‌کنم. برای من که سابقه مربی‌گری در بارسلونا را دارم، این پیروزی کار آسانی نبود. امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیفتد! شما باید منتظر روزی باشید که همه چیز تغییر کند ... و امروز، همان روز بود. می‌خواهم بازیکنانم درک کنند که پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن چه معنایی دارد.

ام باپه و ویتینیا؟

ام باپه از ابتدا تا انتهای بازی یک رهبر واقعی بود. ویتینیا و هم‌چنین عثمان دمبله نیز بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند. 

تاثیر اخراج آرائوخو؟ 

حتی اگر آرائوخو کارت قرمز نمی‌گرفت، باز هم می‌توانستیم برنده شویم. با 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن، باز هم قادر به پیروزی بودیم، فقط نمی‌توانم آن را ثابت کنم!  بیش از 

 اخراج آرائوخو درست بود؟

[صحنه را] ندیدم! 

پیامی پس از این پیروزی شیرین؟ 

همه ما را حذف شده می‌دانستند، به جز هوادارانی که به این‌جا آمدند. حال ما در تمام رقابت‌ها زنده هستیم. این پیروزی را به 3000 هواداری که بارسلونا آمدند، تقدیم می‌کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جیمی‌جامپ وطنی در آغوش گلر برزیلی (عکس)
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!