Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 با بخشنامه بانک مرکزی ۴ رسته شغلی به کسب و کار آسیب دیده از کرونا اضافه شد.

اخبار اقتصادی- براساس این بخشنامه واحد‌های تولیدی و پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، واحد‌های تولیدی گلخانه‌ای سبزی و صیفی جات گلخانه‌ای و مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی (وزارت جهاد کشاورزی) به عنوان رسته چهاردهم به فهرست رسته‌های کسب و کار آسیب دیده از بیماری کرونا اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کسب و کار بانک مرکزی کسب و کار وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری

اسقف «مار ماری امانوئل» امروز (دوشنبه) کمی پس از ساعت ۱۷ به وقت محلی هدف حمله با چاقوی مردی که لباس مشکی به تن داشت، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، تصاویر وحشتناک از این حمله که به صورت زنده در کانال یوتیوب این کلیسا منتشر شد نشان می‌دهد که این اسقف همزمان با هدف حمله قرار گرفتن به شدت شگفت زده شد و ضارب صورت و سر این اسقف را چندین بار هدف قرار داد.

عبادت کنندگان به سمت اسقف دویدند تا به او که روی زمین افتاده بود، کمک کنند.

پلیس اعلام کرده که این اسقف دچار جراحاتی نشده که زندگی‌اش را در معرض خطر قرار دهد. همچنین یک مرد در این رابطه توسط افسران پلیس دستگیر شده است.

این حمله درست ۴۸ ساعت پس از حمله دیگری با چاقو در استرالیا اتفاق افتاد. در آن حمله، فردی به نام «جوئل کوچی»، ۴۰ ساله پنج زن و یک گارد امنیتی را با ضربات چاقو از پای درآورد و چند تن دیگر را نیز زخمی کرد و در نهایت توسط افسر پلیس کشته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این اسقف بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده در فیسبوک دارد و در دوران کرونا و زمانی شهرت یافت که سیاست قرنطینه دوران کرونا را که توسط مقام‌های سیدنی وضع شده بود به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «برده داری جمعی» توصیف کرد و مدعی شد که واکسن‌های کرونا بیهوده هستند و زندگی در حالت عادی باعث تقویت ایمنی می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • تاکید استاندار بر رفع موانع پیش روی کارخانه سیمان یاسوج 
  • ابهام در تعداد کودکان کار در تهران/ لزوم ایجاد سرپناه برای افراد آسیب دیده خشونت‌های خانوادگی
  • ◄ موفقیت شرکت احداث و توسعه نیروگاه های مپنا در اخذ صلاحیت طرح و ساخت پایه یک
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستان