Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پیوند ساپکو گفت: سرمربی سابق تیم ملی در کنار توانایی فنی بالا مسائل و مشکلاتی هم داشت.

عیسی گل‌محمدی، سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو، درباره برگزاری لیگ بوکس پس از 9 سال وقفه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تیم ساپکو اولین تیمی است که 5 دوره کامل در لیگ برتر بوکس حضور موفقی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ادوار گذشته 4 قهرمانی و یک نایب قهرمانی را به دست آوردیم. امسال هم بحث شروع لیگ مطرح شده و جلساتی را در فدراسیون داشتیم اما هنوز به دلیل شیوع ویروز کرونا زمان دقیق شروع مسابقات مشخص نیست.

او ادامه داد: تیم پیوند ساپکو همیشه در لیگ پررنگ ظاهر شده در این دوره نیز قطعا به دنبال تکرار عناوین قبلی خواهد بود. البته هنوز با هیچ بوکسوری وارد مذاکرات نشدیم ولی در صورت مشخص شدن زمان مسابقات و اردوها استارت کار را خواهیم زد تا باز هم روند قهرمانی‌مان را مانند همیشه طی کنیم. هر چند الان شرایط فرق کرده و اکثر بوکسورهای مطرح از رینگ خداحافظی کردند اما با بازیکن‌های جوان هم می‌شود لیگ خوبی را شاهد بود. البته من برای این دوره پیشنهاد ریاست سازمان لیگ را هم از سوی فدراسیون داشتم که به احترام دلشاد این پست را قبول نکردم و الان در صورت حضور در لیگ فقط به قهرمانی فکر می‌کنم.

گل‌محمدی با اشاره به وقفه 9 ساله لیگ گفت: متاسفانه وقفه‌ای که در این سال‌ها ایجاد شد هم شور و هیجان را از بوکس گرفت و هم باعث افت نتایج ملی‌پوشان در رقابت‌های بین‌المللی شد. قطعا با برگزاری درست لیگ می‌توانیم کم کم مشکلات شکل گرفته را حل کنیم. البته نمی‌خواهم بگویم ارزش دو سهمیه به دست آمده را پائین بیاورم اما باید پذیرفت در چند سال اخیر عملکرد چشمگیری نداشتیم.

او در مورد ارزیابی خود از عملکرد احدی، سرمربی سابق تیم‌ ملی و استکی، سرمربی حال حاضر تیم‌ ملی، بیان کرد: در مورد عملکرد فنی و حتی اخلاقی استکی نظری ندارم ولی معتقدم وقتی شخصی را انتخاب می‌کنیم باید از او حمایت کنیم. زمانی می‌توانیم نظر بدهیم که مسابقات تمام شده و می‌خواهیم در خصوص هدایت کننده تیم‌ملی تصمیم بگیریم. در خصوص احدی هم باید بگویم او مربی توانایی است و به همان اندازه که به بوکس خدمت کرد در کنارش هم مسائل و مشکلاتی هم داشت و این مسئله را هم خود او و هم جامعه بوکس به خوبی آگاه هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس لیگ بوکس عیسی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد

پژمان درستکار، سرمربی سابق تیم ملی به عنوان برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی شورای کشتی آسیا امروز در شهر بیشک قرقیزستان در حال برگزاری است.

 در ادامه انتخاب برترین های کشتی آسیا، پژمان درستکار سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، بعنوان برترین مربی سال 2023 آسیا انتخاب شد.

امین میرزازاده برترین فرنگی‌کار سال آسیا شد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره سابق نفت مشتاق قهرمانی پرسپولیس!
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • سرمربی سابق تیم ملی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد