Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزرای ارشاد و آموزش و پرورش مهمان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش ایسنا، جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد قالیباف و با حضور 209 نماینده دقایقی پیش آغاز شد.

ارائه گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد مسائل فرهنگی کشور و گزارش رییس سازمان تبلیغات اسلامی درباره‌ی چالش‌های فرهنگی کشور در حوزه عملکرد آن سازمان از دستور کارهای جلسه امروز مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه‌ی گزارش وزیر آموزش و پرورش در مورد مسائل آموزشی و مشکلات فرهنگیان نیز از دیگر دستور کارهای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر ارشاد وزير آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس فارس، میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی

قائم مقام ستاد اسکان در استان فارس گفت: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس و مهمان‌سراهای آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، علی علوی، امروز_ جمعه دهم فروردین_ اظهار کرد: از روز بیست‌وچهارم اسفند تا دهم فروردین، ۶۶۵ هزار و ۵۱۷ خانوار وارد استان فارس و در اقامتگاه‌ها اسکان داده شدند.

وی افزود: این میزان مسافر برابر با یک میلیون و ۸۰۶ هزار و ۸۶ نفر شب هستند که در مدارس آموزش و پرورش و مهمان‌سراها اسکان پیدا کرده‌اند.

قائم مقام ستاد اسکان در فارس اضافه کرد: ۱۰ هزار کلاس درس در استان فارس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است و ۵۶ پایگاه در شهرستان‌ها و شش پایگاه هم در شیراز در حال خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

علوی ادامه داد: مدارس و مهمان‌سراهای اداره کل آموزش و پرورش فارس، تا پایان تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران است.

کد خبر 740183

دیگر خبرها

  • مدارس فارس، میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • شش هزار خانواده مهمان آموزش و پرورش لرستان
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین