Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: هفت پروژه جدید گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در هرمزگان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در نشست مشترک ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه هفت پروژه گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان در حال اجراست، عنوان کرد: علاوه بر این طرح ها، هفت پروژه جدید گازرسانی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در هرمزگان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه‌های جدید گازرسانی در هرمزگان شامل گازرسانی به بخش های فارغان و احمدی شهرستان حاجی آباد، بخش جناح شهرستان بستک، بخش‌های قلعه قاضی و تخت و همچنین روستاهای آبشورک، چهچکور، ایسین و تازیان در شهرستان بندرعباس، شهر سوزا در قشم، شهر بندرلنگه و روستاهای اطراف آن و شهر بیکاه شهرستان رودان است.

استاندار هرمزگان افزود: طرح های گازرسانی اشتغال گسترده‌ای را در استان ایجاد می کند و برای راه‌اندازی شبکه‌های داخلی گاز در منازل مردم ظرفیت هزار نفر اشتغال وجود دارد که لازم است مهارت آموزی در این حوزه به جوانان متقاضی در استان از سوی فنی و حرفه ای ارائه شود.

همتی در ادامه با بیان اینکه دو واحد نیروگاهی جدید تولید برق در شهرستان‌های بندرعباس و قشم در تابستان سال جاری به ظرفیت تولید برق استان اضافه می شود، تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی از مولدهای خود برای مصرف برق استفاده کنند و همچنین مردم شریف استان صرفه جویی لازم را در مصرف برق داشته باشند تا در تابستان مشکلی نداشته باشیم.

وی سرمایه گذاری در حوزه تولید تجهیزات و قطعات نیروگاه های برق را یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در هرمزگان برشمرد و بیان داشت: با توجه به وجود صنایع و نیروگاه های بزرگ در استان ظرفیت خوبی در این حوزه در هرمزگان وجود دارد.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی در استان هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: علاوه بر این ۲۳ ناحیه و شهرک صنعتی جدید نیز در هرمزگان در حال ساخت است.

همتی خاطرنشان کرد: از سال ۹۶ تاکنون ۳۷۱ مورد قرارداد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان هرمزگان منعقد شده است.

وی اضافه کرد: ۳۶۵ واحد تولیدی با اشتغال چهار هزار و ۴۸۵ نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی هرمزگان فعال هستند و علاوه بر آن ۶۷۰ واحد تولیدی دیگر نیز در این شهرک ها در دست احداث می باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز رسانی استان هرمزگان جدید گازرسانی سرمایه گذاری هفت پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در شهرستان فیروزآباد شهرک‌های صنعتی روزبدان، میمند و ناحیه جایدشت ایجاد شده است ، گفت: در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی ، ۱۸۲ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است.
مسعود عظیمی افزود: شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه گذار است و فعال سازی ناحیه صنعتی جایدشت در برنامه قرار دارد.
وی افزود: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره بردار برای ۴۶۰ نفر در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد اشتغال ایجاد کرده است.
عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر جاده فارس با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری برخوردار است ، بیان کرد: توسعه زمین‌های شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: از واحد‌های صنعتی که هم اکنون مراحل پایانی ساخت و ساز را طی می‌کند، ۲ واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر است که نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.
شهرستان فیروزآباد در جنوب فارس و در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • تقویت زیرساخت‌های انرژی شهرک‌های صنعتی در دستور کار