Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: ثبت‌نام مجدد آزمون فلوشیپ پزشکی از فردا، ۲۶ خرداد ماه ۹۹ آغاز می‌شود و تا ۲۸ خردادماه ۹۹ ادامه دارد.

سید سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آغاز فرصت جدید ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی از ۲۶ خرداد ماه گفت: فرصت ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، برای چندمین بار تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی افزود: مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ در روز پنجشنبه ۹ مرداد ۹۹ در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به در خواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت نام در این آزمون برای چندمین بار تمدید شد و داوطلبان می‌توانند از روز دوشنبه ۲۶ خرداد تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۸ خرداد در این دوره از آزمون ثبت نام کنند.

هاشمی نظری خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و ۴۲۹ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده‌اند که این تعداد برای قبولی در ۱۵ دانشگاه و ۷۷ رشته تکمیلی تخصصی رقابت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فلوشیپ مرکز سنجش آموزش پزشکی سعید هاشمی ثبت نام ۲۶ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری گفت: ثبت نام چهل و سومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر از ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا هجدهم اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی با اشاره به تاریخ برگزاری چهل و سومین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ گفت: آزمون‌های عملی از تاریخ ۱۶ خرداد ماه تا ۲۳ خرداد ماه و آزمون‌های نظری به صورت حضوری –آنلاین از تاریخ ۲۲ خرداد ماه تا ۲۵ خرداد ماه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون شامل رشته‌های هنری شاخه کار و دانش و استاندارد‌های مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر در رشته‌های هنر‌های تجسمی، نمایشی، موسیقی، چاپ، هنر‌های سنتی و... است که بر اساس تفاهم نامه منعقده با وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند لیست استاندارد‌ها و رشته‌های مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده ملاحظه کنند.

اسماعیلی تأکید کرد: ثبت نام آزمون ادواری به صورت الکترونیکی از طریق سامانه honarazmoon.ir صورت می‌پذیرد و افراد بالای ۱۸ سال با داشتن حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه در صورت تمایل می‌توانند در آزمون‌های ادواری حوزه فرهنگ و هنر که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود ثبت نام و در صورت اخذ نمره قبولی آزمون با کسب حداقل نمره ۱۰ در آزمون نظری و کسب نمره حداقل ۱۴ در آزمون عملی، گواهینامه معتبر دریافت نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد