Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سابق منابع انسانی قوه قضاییه گفت: براساس برنامه پنجم و ششم توسعه تکالیف سنگینی در حوزه منابع انسانی بر عهده قوه قضاییه گذاشته شده بود.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس امینی معاون سابق منابع انسانی قوه قضاییه صبح امروز در مراسم تکریم معاونین منابع انسانی و امور فرهنگی که با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد گفت: برای من افتخار است که از مهر سال ۹۰ تاکنون نزدیک به نه سال است در قوه قضاییه مشغول به خدمت رسانی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این معاونت ابتدا معاونت آموزش و تحقیقات بود که به معاونت منابع انسانی تغییر کرده و افزایش عملکرد پیدا کرد اما در این سالها اتفاقات بزرگی در حوزه معاونت منابع انسانی رقم خورد.

امینی گفت: از رییس قبلی دستگاه قضایی و رییس فعلی دستگاه قضایی کمال تشکر را دارم که اگر حمایت های این دو بزرگوار نبود من نمی توانستم به موفقیتی دست پیدا کنم.

معاون سابق منابع انسانی قوه قضاییه تصریح کرد: بابت پاره از تکالیفی که در برنامه پنجم و ششم به عهده قوه قضاییه نهاده شده بود کار سنگینی در معاونت منابع انسانی انجام گرفت و این محقق نمی شد مگر با همکاری همه عزیزان و همکاران مان.

وی افزود: کارهای بزرگی در این سالها انجام شد اما همه آنچه که می خواستیم محقق نشد و به خاطر همه قصورها عذرخواهی می کنم اما کنار همه این کم کاری های احتمالی همواره محبت همکاران قضایی را در کنار خودمان احساس کردیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس منابع انسانی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب کار اجرایی انجام نمی‌دهیم دنبال فرهنگ سازی هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملا نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ سازی هستیم.

خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای 10 استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می شود.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • شنونده برنامه های رادیو هستم | رادیو شخصیت های ارزشمند بسیار دارد
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • اژ‌ه‌ای: مسئولان قضایی باید خیلی مراقبت کنند
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان