Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: امتحانات این دانشگاه از ۱۴تیرماه لغایت ۱۴ مرداد ماه به صورت مجازی در همه‌ مقاطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

حمدالله مشتاقی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امتحانات دانشگاه شهرکرد از ۱۴تیرماه لغایت ۱۴ مرداد ماه به صورت مجازی در همه‌ مقاطع تحصیلی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: نحوه‌ آزمون‌های مجازی دانشگاه شهرکرد در حال تست است که این آزمون‌ها یا از طریق سایت sess دانشگاه یا در فضایی دیگر انجام خواهد شد و هر استاد بنابر تشخیص خود سوالات را به صورت تشریحی، تستی و یا شفاهی ارائه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه انواع آزمون‌های مجازی تا ۳ روز آینده در سایت اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه امتحانات این ترم ۱۴ مردادماه تمام می‌شود برنامه‌ریزی برای تشکیل کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی از ۱۵ مردادماه صورت گرفته است و تا آخر شهریورماه این کلاس‌ها برگزار شود.

مشتاقی اضافه کرد: درصد کمی از دروسی که امکان داشت از طریق فضای مجازی ارائه شدند اما غالب دروس آزمایشگاهی و عملی تاکنون برگزار نشده‌اند بنابراین کلاس‌های عملی آزمایشگاهی، کارورزی، کارآموزی بعد از امتحانات برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: خوابگاه‌های دانشگاه به طور کامل تخلیه شده‌اند و فقط دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد برای انجام امور پایان‌نامه و دکتری مراجعه می‌کنند که برای هر دانشجو یک اتاق اختصاص داده شده است و جلسات دفاع از قبل برنامه‌ریزی شده بود که به صورت مجازی و نیمه‌حضوری انجام می‌شد.

انتهای پیام/68032/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد مشتاقی معاون آموزشی امتحانات خوابگاه دانشگاه شهرکرد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل

به گزارش خبرنگار مهر آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر دوشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان اراک با اشاره به کمبود فضای خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان اراک گفت: آماده همکاری و پیگیری تأمین فضای مناسب برای این دانشجویان هستم.

وی افزود: دولت باید به منظور کاهش این دغدغه دانشجویان ردیف اعتباری مشخص کند.

امام جمعه اراک با اشاره به ادامه داد: به منظور تسریع در حل مشکل خوابگاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اراک باید ساختمانی اجاره و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: دانش و معرفت در اسلام جایگاه ویژه ای دارد و بزرگترین خدمت در جمهوری اسلامی، تعلیم و تربیت است چراکه موفقیت در تعلیم و تربیت بستر تحقق اهداف مهم و بزرگ را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: نهاد آموزش و پرورش بیشترین سهم را در تعلیم و تربیت برعهده دارد و در جایگاه بعدی مراکز آموزش عالی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تحصیل ۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: تمام این دانشجویان سرمایه هستند زیرا آینده سازان کشور را تربیت می‌کنند.

کد خبر 6085497

دیگر خبرها

  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران