Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:11:19 GMT

واکنش ستین به برد پرگل بارسا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۱۳۷۹

واکنش ستین به برد پرگل بارسا

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از نتیجه و عملکرد شاگردانش در اولین بازی آنها در لالیگا پس از سه ماه وقفه ابراز رضایت کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز (یکشنبه) پس از سه ماه وقفه به دلیل شیوع کرونا به زمین فوتبال برگشت و در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لالیگا موفق شد میزبان خود مایورکا را با نتیجه قاطع 4 بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی بارسلونا توسط آرتورو ویدال، مهاجم جدیدش مارتین برایت‌ویت، جوردی آلبا و لیونل مسی به گل رسید و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به 5 امتیاز افزایش داد. با این حال نتیجه چیزی نبود که کیکه ستین سرمربی آبی‌واناری‌ها بیشترین رضایت را از آن داشت.

بیشتر بخوانید:

جشنواره گل بارسلونا در شروع مجدد لالیگا

ستین که تیمش در این بازی تنها پس از 65 ثانیه به گل رسید، در پایان بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم که لذت‌بخش‌ترین چیز برای من بازگشت لوئیس سوارس در زمین بازی (بعد از 4 ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت) بود. بعد از آن هم عملکردی بود که ما در حضور 30، 35 دقیقه‌ای او ارائه کردیم. او پنج، شش حرکت در سطح بسیار بالا انجام داد. سوارس برای ما بازیکن بسیار مهمی است. گل مارتین برایت‌ویت و عملکرد او هم برای من جزو لذت‌بخش‌ترین اتفاقات بازی بود. امروز روز او بود.

ستین درباره برگزاری بازی پشت درهای بسته و تأثیر روانی آن بر بازیکنان هم تأکید کرد: حضور هواداران روی عملکرد تیم‌ها تأثیرگذار است، گاهی اوقات به نفع شما و گاهی اوقات به ضررتان اما من نمی‌دانم که نبود آنها روی عملکرد ما در بازی‌های خارج از خانه چقدر تأثیرگذار است. به هر حال من ترجیح می‌دهم که در بازی‌های خانگی‌مان هواداران را در ورزشگاه‌ها ببینیم. قطعاً وقتی هواداران‌مان در ورزشگاه باشند، در آن لحظاتی که تیم دچار تردید می‌شود به آن انگیزه می‌دهند. با این حال ما در این بازی بسیاری از چیزهایی که همیشه انجام می‌دهیم را شاهد بودیم و بسیاری از کارهایی که خودمان را براش آماده کرده بودیم انجام دادیم. گاهی اوقات به حریف موقعیت می‌دادیم اما در کل من از عملکردی که از تیمم دیدم راضی‌ام.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم کیکه ستین لالیگا فوتبال بارسلونا سرمربی مایورکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسا ماندنی شد

سرمربی بارسلونا با وجود اعلام جدایی در پایان فصل، تصمیم گرفته است که در این تیم بماند و فصل آینده نیز هدایت آبی‌واناری‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش مشرق، تکلیف نیمکت بارسلونا برای فصل آینده مشخص شد.

پس از اینکه ژاوی هرناندز، ژانویه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل ۲۰۲۴ از بارسلونا جدا می‌شود، گمانه‌زنی‌ها درباره سرمربی جدید این تیم بالا گرفت. ژاوی در حالی خبر جدایی‌اش را اعلام کرد که تا پایان فصل ۲۰۲۵ با بارسا قرارداد داشت.

با این حال نتایج قابل قبول بارسا در چند ماه اخیر سبب شده بود که مدیران بارسا با وجود انتخاب گزینه‌های مختلف، خواهان ماندن ژاوی در بارسا شوند.

سرانجام پس از جلسه‌ای که امشب بین ژاوی و لاپورتا مدیر تیم بارسا برگزار شد، او تصمیم گرفت که در بارسلونا بماند و قرارداد فعلی خود را که هنوز یک سال از آن باقی مانده است، به پایان برساند.

Cope گزارش می دهد که لاپورتا ممکن است روز پنجشنبه برای تایید این خبر یک اعلامیه رسمی صادر کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی