Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان برگزاری آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان برگزار خواهد شد رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با اعلام این خبر گفت: همه امور مربوط به جشنواره سوم، طبق زمانبندی مدون در سال ۹۸ اجرایی شد و این آئین قرار بود بعد از جشنواره ملی ابوذر، اندکی پس از جشن چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی و حماسه حضور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه سال ۹۷ با بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها و در آستانه بهار طبیعت برگزار شود، اما با وقوع و انتشار ویروس منحوس و ممنوعیت برگزاری تجمعات در چند مرحله به تاخیر افتاد و از آنجائیکه دوره زمانی جشنواره چهارم از مرداد ماه سالجاری با اعلام فراخوان آغاز خواهد شد، با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با مدعوین منتخب، روز دوشنبه ۲۶ خرداد در سپاه قائم (عج) استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مسلمان با قدردانی از اهتمام و مشارکت مطلوب اصحاب رسانه ها و مطبوعات استان سمنان در تولید محتوا و ارائه آثار فاخر به این جشنواره از افزایش ۱۰ درصدی تعداد آثار دریافتی نسبت به جشنواره دوم خبر داد و افزود : ۳۲ اثر برگزیده تیم ده نفره داوری در ۱۱ محور و موضوع جشنواره در این آئین معرفی و از صاحبان این آثار با اهداء جوایزی قدردانی می شود.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان و مدیر کل صداوسیمای استان از سخنرانان آئین اختتامیه هستند و به منظور تجمیع برنامه های فرهنگی، همزمان با آین آئین، مراسم اختتامیه جشنواره سرو سفید که با موضوعات مختلف مربوط به فعالیت های هنری و رسانه ای مقابله با کرونا در استان اجرا شد نیز برگزار می شود.

46

کد خبر 1399095

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» برگزار شد + تصاویر

آئین وداع با پیکر شهید بهروز واحدی، عصر امروز در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین وداع با پیکر شهیدالقدس، بهروز واحدی از ساعت ۱۵:۰۰ با حضور خیل مشتاقان روزه‌دار، در معراج‌الشهدا برگزار شد.

بهروز واحدی، نخستین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ است که بامداد سه‌شنبه هفتم فروردین، همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

آخرین آئین وداع با این شهید والامقام، فردا پنج‌شنبه، نهم فروردین‌ماه از ساعت ۱۹:۱۵ از مقابل حوزه ۱۱۷ بسیج شهیدصدوقی واقع در بلوار هفت تیر برگزار می‌شود؛ مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی نیز در روز جمعه دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 739763

دیگر خبرها

  • آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» برگزار شد + تصاویر
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • برگزاری جشنواره حلوا و شیرینی‌های محلی در اروندکنار
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود