Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با مصدومیت محمد انصاری پرسپولیس باید دنبال دفاع چپ باشد و مگر می‌شود حرف از این پست و پرسپولیس زد، اما یاد مجتبی محرمی نیفتاد؟ ستاره بزرگ از مصدومیت‌های عجیب این روز‌های بازیکنان فوتبال می‌گوید که در گذشته کمتر اتفاق می‌افتاد!

آقا مجتبی، محمد انصاری دوباره رباط پاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنید باز هم بتواند برای پرسپولیس بازی کند؟

هزار تا فوتبالیست هستند که در فوتبال مصدوم شدند و برگشتند. مگر کینگزلی کومان بایرن مصدوم نشد، به فوتبال برنگشت؟ همه فوتبالیست‌ها مصدوم می‌شوند و بعد از عمل جراحی به فوتبال برمی‌گردند.

به نظر شما دلیل این مصدومیت‌ها چیست؟
من که دکتر نیستم! ولی زمان ما از این خبر‌ها نبود که هر روز رباط و مینیسک پاره کنند. من خودم فقط دو بار رباط مچ پایم کش آمد.

دلیلش می‌تواند عدم رعایت اصول حرفه‌ای در فوتبال باشد؟
نمی‌دانم چرا این‌قدر این بازیکنان مصدوم می‌شوند؟ به من می‌گفتند شب زنده‌دار، ولی یک بار هم رباط و مینیسکم پاره نشد. من سالی ۱۰، ۲۰ بار امام‌زاده داود را پیاده می‌رفتم که با قاطر هم به سختی می‌روند!

تاریخ ادامه لیگ مشخص شده، اما هنوز برخی تیم‌ها مخالف بازی هستند و می‌گویند کرونا می‌گیریم!
هر تیمی به ضررش باشد این حرف‌ها را می‌زند. ما که جام زیاد بردیم و اصلاً جام هم نمی‌خواهیم، ولی همین تیم‌ها اگر ۱۰ امتیاز جلوتر بودند نمی‌گفتند بازی می‌کنیم؟ خدا را شکر امکانات زیاد شده و کافی است پروتکل‌ها را رعایت کنند، بعد با یک توکلت علی‌ا... بیایند در زمین بازی کنند.

استوکس و اوساگونا هنوز برنگشتند و معلوم نیست بتوانند در ادامه به تیم کمک کنند. شما موافق جذب این سبک خارجی‌ها هستید؟
من نباید پاسخگو باشم. مدیران قبلی باید بیایند و بگویند برای چی به این بازیکنان پول می‌دهند؟ این پول‌ها از جیب من و شما پرداخت می‌شود. من، بازیکن با سابقه پرسپولیس باید دنبال اجاره خانه باشم، ولی با پول باشگاه که باید خرج امثال ما می‌شد، خرج عشق و حال استوکس را می‌دهند. مدیران برای هر کدام از این قرارداد‌ها ۱۰ بار می‌روند دبی تفریح می‌کنند. این پول‌ها را بدهند به فوتبال پایه‌ها خیلی بهتر است.

پایه‌های پرسپولیس هم که بیشتر از یک سال است پول نگرفتند!
وقتی پول به رده پایه نمی‌دهند، تیم‌ها مجبور به دزدی می‌شوند! باید بروند بازیکنی بیاورند که به تیم پول بدهد و استعداد‌ها بیرون می‌مانند. وقتی خارجی خوب، گران است نباید پول تیم را حیف بازیکن بی‌کیفیت کنند و بهتر است همان پول را در فوتبال پایه‌ها خرج کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجتبی محرمی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس باشگاه پرسپولیس مصدومیت محمد انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد

آفتاب‌‌نیوز :

حتماً این ضرب المثل قدیمی را شنیده‌اید که می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست. البته این مفهوم در گویش‌های مختلف ایران زمین مثال‌های مشابه و معادلی هم دارد که برخی از آن‌ها قابل نوشتن نیستند، اما معنای همه یکی است!

قدیمی‌ها می‌گفتند از همان شروع هر کار می‌توان پایانش را فهمید. از روی نوع انجام دادن یک کار هم روی توانایی افراد حدس و گمان داشتند، حالا به همین فوتبال و نحوه برگزاری لیگ خودمان نگاه کنید تا مشخص شود چقدر قدیمی‌ها درست می‌گفتند!

با انجام دربی اصفهان حالا همه تیم‌ها در عدد ۲۳ به عنوان تعداد بازی برابر شده‌اند و بعد از هفته‌های اولیه برای اولین بار می‌توانیم شمایل یک لیگ واقعی را در جدول ببینیم. در واقع بعد از دو هفته ابتدایی با فاصله ۲۱ هفته برای اولین بار لیگ به شکل کامل و استاندارد برگزار می‌شود، چرا که اولین بازی معوقه این فصل در هفته سوم میان استقلال خوزستان و تراکتور بود که بین تعداد بازی تیم‌ها فاصله انداخت.

یعنی در حقیقت بعد از پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای اولین بار تعداد بازی تیم‌ها در جدول لیگ برابر شده و این با توجه به استاندارد‌های جهانی معنای دقیق کلمه فاجعه است.

هفته سوم لیگ سه‌شنبه ۳۱ مرداد آغاز شد و تا پنجشنبه ۲ شهریور ۷ مسابقه برگزار شد. دیدار استقلال خوزستان و تراکتور به خاطر حضور تراکتور در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در این هفته برگزار نشد و از همان جا به بعد سنت بازی معوقه هفته به هفته لیگ ما را آزار داد.

در بسیاری موارد تیم‌ها تهدید می‌کردند که ابتدا باید بازی‌های معوقه فلان تیم برگزار شود تا بعد حاضر به بازی با این تیم شوند، اما حتی بدون این تهدید هم هرگز نمی‌شد نظری کارشناسی پیرامون کیفیت و توان تیم‌ها و افراد داد چرا که تعداد بازی آن‌ها برابر نبود.

حالا و در آستانه هفته بیست و چهارم بعد از دو هفته ابتدایی لیگ، برای اولین بار هر ۸ مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که تیم‌ها هر ۲۳ بازی خود را برگزار کرده‌اند و این نکته عجیب ما را به یاد ابتدای فصل می‌اندازد.

زمانی که قرار بود لیگ بیست و سوم ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه آغاز شود، اما هیچکس نفهمید که چرا یک هفته به تعویق افتاد تا سرانجام چهارشنبه ۱۸ مرداد و پنجشنبه ۱۹ مرداد ۸ بازی هفته آغازین این فصل برگزار شود و این سنت به تعویق افتادن مسابقات تا همین امروز فوتبال ما را آزار داد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • سالی که نکوست از بهارش پیداست/ لیگی که از شروع با تعویق عجین شد
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند