Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روزی است خبرهای ساخته شدن یا نشدنِ قسمت‌های پایانی سریال "پایتخت۶" جدی‌تر از قبل شده با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص شد سازندگان به دنبال تفاهم‌نامه‌جدید هستند و احتمالاً طراحی قسمت‌هایی غیر از فینالی که قرار بود ساخته شود. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها مخاطب منتظر قسمت‌های پایانی دو سریال "پایتخت 6" و "نون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خ 2" است. مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال "نون.خ" در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  تکلیف این مجموعه تلویزیونی را روشن کرد که: "ادامه "نون.خ" در فصل سوم با قصه‌های جدید ساخته می‌شود. ما تلاشمان بر این است که ان‌شاءالله در همین تابستان سریال را کلید بزنیم." اما پیوستن شخصیت‌های اصلی سریال "پایتخت 6" و عدم پاسخگویی سازندگان سریال ما را با شائبه روبرو کرد که "پایتخت 6" به پایان رسیده و دیگر ساخته نمی‌شود. وقتی شخصیت‌های اصلی سریال با پروژه‌های جدید قرارداد بستند در حالی که روزهای پایانی سیروس مقدم 4 قسمت را طلب مخاطبین اعلام کرد که با فراهم شدن شرایط فیلمبرداری جلوی دوربین می‌روند و حتی زمان پخش، عید فطر اعلام شد. 

بالأخره بعد از چند روز حواشی و بلاتکلیفی، الهام غفوری تهیه‌کننده سریال "پایتخت 6" اعلام کرد تا زمانی که با تلویزیون قرارداد نبندم نمی‌توانم صحبت کنم. این شرط‌گذاری حاشیه‌ها را بالاتر برد تا سیروس مقدم در گفت‌وگویی رادیویی به تفاهم‌نامه جدیدی اشاره کرد. او گفت:  "قرارداد ما 15 قسمتی بود و مطالبه مردم از ما نیازمند تفاهم‌نامه جدیدی است. نه بده‌بستان‌های مالی تمام شده و نه تسویه‌حساب‌ها اتفاق افتاده و همه موکول‌ شده‌اند به این چند قسمت فینالی که گرفته شود. 

کارگردان سریال "پایتخت 6" تأکید کرد: به لحاظ تایمی و تعداد قسمت به آن تعهدی که برای 15 شب عید داشتیم عمل کردیم که اضافه بر سازمان‌اند و باید تفاهم‌نامه‌ جدیدی اتفاق بیفتد. تا جائی که اطلاع دارم، مذاکراتِ این تفاهم‌نامه با عزیزان سازمان صداوسیما در جریان است. ان‌شاءالله به زودی به نتیجه می‌رسد و باید قصه جدیدی برایش نوشته شود. زیرا آن فینال به دردمان نمی‌خورد و امکان و شرایط تصویربرداری‌اش فراهم نیست و فینال دیگری به عنوان طلب مردم تقدیم شود. من فکر می کنم 2 تا 3 قسمت باشد اما هنوز قطعی نیست. 

بنفشه‌خواه: همه‌ بازیگران را نباید به یک چوب زد/ از منافقین متنفرم + فیلم

با پیگیری‌های خبرنگار تسنیم مشخص شد که شبکه یک و عوامل سازنده "پایتخت 6" این روزها جلساتی برگزار کرده‌اند و دنبالِ سرانجام سریال "پایتخت" و بخش‌های جدید "نون.خ" هستند. چرا که هر پروژه‌ای در روال معمول خودش باید پایان‌بندی داشته باشد و تکلیف خودش را با بیننده‌اش مشخص کند. گروه سازنده "پایتخت" به تایم و زمان متعهد بوده‌اند اما باید به محتوا و ساختار داستان هم متعهد باشند. این نکته حائز اهمیت است که با شرایطی که الان وجود دارد گروه سازنده سریال نمی‌توانند پایان قصه را بر اساس طراحی قبلی‌شان مثل اروپا رفتن بهتاش و گرفتن صحنه‌های فوتبال و... که مشابه پنالتی گرفتن بیرانوند اتفاق بیفتد، فیلمبرداری کنند. به همین خاطر گروه باید به دنبال پایان‌بندی جدیدی باشند که گفته می‌شود بین 2 تا 4 قسمت طراحی خواهد شد و در روزهای آتی نتیجه این مذاکرات مشخص و به زودی سرنوشت سریال "پایتخت 6" مشخص خواهد شد. البته سریال "نون.خ" هم با قصه‌های جدید وارد فصل سوم خودش می‌شود و به زودی جلوی دوربین خواهد رفت. 

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT7 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال پایتخت شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال پایتخت شبکه یک رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال پایتخت شبکه یک رسانه ملی تلویزیون تفاهم نامه پایتخت 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»

به گزارش قدس آنلاین، سریال جنجالی و پرحاشیه حامد عنقا که از ستاره هایی چون شهاب حسینی و امیر آقایی بهره برده بود، در قصه پردازی و سیر منطقی اتفاقات ناکام ماند به طوریکه مخاطبان در قسمت پایانی همچنان پرسشهای بی پاسخ زیادی درباره اتفاقات قصه داشتند.

با وجود اینکه این سریال در قسمتهای اولیه ماجرایی جذاب و پرکشش داشت اما هرچه پیش رفت، مخاطبانش را دلسرد کرد به طوریکه از میانه قصه، ریزش تماشاگران آن بیشتر شد.

حامد عنقا که پیش از این، مجموعه نمایش خانگی «آقازاده» را نوشته و به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته بود، در اثر جدیدش تصمیم گرفت که علاوه بر فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی، بار سنگین کارگردانی را هم به دوش بکشد که متاسفانه در اولین تحربه کارگردانی، موفق نبود.

با وجود باگ های زیادی که در خط اصلی درام و قصه وجود داشت اما برخی از گاف دادن ها در این سریال، عجیب به نظر می رسید که نشان از شتابزدگی در ساخت و بی دقتی کارگردان در جزئیات داشت.

در قسمت پایانی سریال زمانی که حامد (شهاب حسینی) بر سر مزار مادرش می رود، تاریخ تولد پروانه روی سنگ قبر، مهر سال 55 و وفاتش شهریور 88 حک شده است یعنی مادر حامد در زمان مرگ، 33 سال داشته درحالیکه در قسمت چهاردهم که شناسنامه های حامد و فرشته در سکانسی برای مراسم عقدشان نشان داده می شود تاریخ تولد حامد آذر 57 ثبت شده یعنی تفاوت سنی او با مادرش، 2 سال است!

نمایی از قسمت پایانی سریال «گناه فرشته»

نمایی از قسمت چهاردهم سریال «گناه فرشته»

این بی دقتی آشکار در قسمت آخر باعث شد که آب سردی از شتابزدگی و بی دقتی در ساخت روی سر مخاطب ریخته شود، مخاطبی که انتظار پایانی شگفت انگیز را با داستانهایی فریب دهنده در «گناه فرشته» داشت، در نهایت خود را قربانی زمان و مال از دست رفته اش یافت.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • سروش رفیعی: مگر والیبالیست های برزیل می‌گویند چرا به اندازه نیمار حقوق نمی‌گیریم؟
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»