Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه رزمایش ارتقای توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور ناجا که صبح امروز یکشنبه ۲۵ خرداد ماه در دانشگاه علوم انتظامی ناجا برگزار شد، درباره الکترونیکی شدن خدمات پلیس اظهار کرد:‌ بحث الکترونیکی کردن خدمات و هوشمندسازی ارائه خدمات در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است و ما در پلیس راهور ناجا هم گام‌های خوبی در این مورد برداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ قطعا هر چقدر که خدمات ما از طریق سامانه‌های الکترونیکی باشد دقت ما هم رو به افزایش خواهد رفت. در همین راستا نیز از روزهای آینده به صورت آزمایشی نقل و انتقال خودرو در شرق و غرب تهران به صورت الکترونیک انجام می‌شود. امیدوارم بتوانیم در بخش‌های مختلف این خدمات را ارائه دهیم.

به گفته فرمانده ناجا، طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، ارتقای خدمات الکترونیک می‌تواند منجر به کاهش ۸۵ درصدی مراجعات حضور به پلیس شود که این امر هم به نفع مردم خواهد بود و هم از حجم کار پرسنل ناجا کم خواهد کرد.

اشتری در پاسخ به پرسشی در مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها نیز گفت:‌ نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول در این حوزه حضور پیدا کردند و اقدامات خوبی هم صورت گرفت. در مورد حریق‌ها هم بخشی به صورت غیرعمد بوده و البته بعضی هم عمدی هم بود که در این خصوص تعدادی شناسایی و دستگیر شدند و نتایج اقدامات به مردم اعلام می‌شود.

فرمانده ناجا در مورد ورود پلیس به بازار مسکن نیز گفت:‌ وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که با مفاسد اقتصادی برخورد کند و در جایی که ما متوجه آسیبی شویم اگر فسادی را ببینیم حتما با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد خواهد شد. چند مورد بزرگ هم داریم که در حال رسیدگی است و جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتری در مورد سفر رفتن مردم هم گفت:‌ مردم به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توجه داشته باشند و بدانند این موضوعات و مصوبات برای سلامتی خود و خانواده‌هایشان است. مردم توجه کنند به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و با رعایت مسائل ترافیکی و قانون شاهد کاهش جان‌باختگان هم باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از افزایش یا کاهش سفرها در تابستان امسال نیز گفت: به نظر می‌رسد که مردم باید بیشتر توجه کنند.

کد خبر 521436 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی محیط زیست جنگل حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی محیط زیست جنگل حوادث آتش سوزی فرمانده ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر

جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیرو‌های مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیرو‌های مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

فرمانده کل قوا ضمن تبریک روز ارتش و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه دستاورد‌های اخیر نیرو‌های مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است، افزودند: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آن‌ها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.

رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیرو‌های مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاورد‌ها افزوده شود و این کاری است که نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نیرو‌های مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطر نشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد، زیرا توقف به معنای عقب گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

ایشان با تاکید براینکه حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد، افزودند: ضمن شناسایی استعداد‌ها و نیرو‌های توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار همچنین تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های فرماندهان و رده‌های مختلف ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتند و خاطر نشان کردند: بار اصلی زحمات بردوش همسران و فرزندان نیرو‌های مسلح است که سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

در این دیدار سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحولات بزرگ سال ۱۴۰۲ و همچنین هفته‌های آغازین سال ۱۴۰۳ از جمله عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» در تنبیه رژیم صهیونیستی گزارش کوتاهی از آخرین آمادگی‌ها و توانایی‌های نیرو‌های مسلح ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن مسدود شد
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد