Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، هاجر چنارانی نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی  در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 خرداد) قوه مقننه و  با اشاره به گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: مشکلات بسیاری از جمله کمبود بودجه در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات که سالیان است به آن توجهی نشده، موضوع ارتقای چارت سازمانی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ادامه داد: در بسیاری از شهرستان ها ادارات ارشاد همچنان تحت نظر معاونت ویژه استاندار اداره می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: ارتقای ادارات در سطح ملی باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، از سوی دیگر ادارات ارشاد از کمبود تجهیزات رنج می برند که این مشکل نیز باید مورد توجه وزارت ارشاد قرار گیرد.
وی با تاکید بر ثبت رویدادها به عنوان یکی از اقدامات کلانی که در سال های اخیر به آن توجه شده تصریح کرد: 10 تیرماه سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور است و این روز باید ثبت شود. همچنین رویدادهای دیگری وجود دارد که ضبط آنها باید در اولویت قرار گیرد.
چنارانی با اشاره به اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص شهرهای خلاق گفت: نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه فعالیت هایی دارند که می توان به عنوان درگاه بین المللی ثبت کرد و این می تواند گام بلندی برای تقویت گردشگری باشد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: در ارتباط با حقوق خبرنگاران، بیمه آنها باید هر چه سریعتر انجام شود، همچنین امور زیرساختی ثبت رسانه ها نیز فراهم شود تا اقدامات مرتبط با ثبت با سرعت بیشتری انجام شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نماینده مردم نیشابور هاجر چنارانی بیمه خبرنگاران فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی

ایسنا/لرستان امام جمعه دورود بر اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد قائدرحمت شامگاه چهارشنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان دورود، ضمن تشکر از ابتکار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای برپایی این جلسه گفت: تداوم این جلسات باعث ارتقا سطح فرهنگی و هنری شهرستان و استان خواهد شد.

امام جمعه دورود بر توجه به هنر تاکید کرد و افزود: فرهنگ و تمدن اسلامی جز در پرتوی هنر فاخر، تثبیت نمی‏‌شود و توسعه نخواهد یافت.

حجت‌الاسلام قائدرحمت با تاکید بر اهمیت فرهنگ و هنر در  ترویج ارزش‌های اسلامی و ایرانی و انقلابی در جامعه بر هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دورود درباره مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی، هنری خود در فضای صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد