Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:41:21 GMT

صحبت جالب مدیرعامل استقلال بعد از خروج از دادسرا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۳۳۶۸

صحبت جالب مدیرعامل استقلال بعد از خروج از دادسرا

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از خروج از دادسرای فرهنگ و رسانه، همه چیز را برای باشگاه استقلال خوب توصیف کرد.

به گزارش مشرق، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال که امروز (یکشنبه) به دنبال شکایت کارگزار قبلی باشگاه استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته بود، در خصوص اینکه حکم جلب او صادر شده بوده و به همین دلیل در داسرا حضور یافت، اظهار داشت: همه چیز برای استقلال خوب است و نگران نباشید و مشکلات باشگاه نیز حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا مشکل شکایت طلب وینفرد شفر و بویان نایدونف حل خواهد شد یا نه، گفت: انشاء‌الله حل می‌شود!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم احمد سعادتمند استقلال دادسرا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است

ایسنا/کردستان رییس شورای شهر سنندج گفت: سنندج مهد عقلانیت و آزاد اندیشی است.

 عزت رضایی عصر امروز در آئین افتتاحیه برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی هفته سنه در پردیس سینما بهمن سنندج اظهار کرد: سنندج، شهر شعر و موسیقی، شهر خلاق موسیقی جهان، شهر آزاداندیشی و زادگاه مستوره اردلان نخستین زن تاریخ نویس جهان اسلام و شهر مفاخر علم و ادب و هنر و فرهنگ است.

وی افزود: سابقه سکونت در شهر سنندج به گذشته‌های دور باز می‌گردد و سنندج فعلی در دوره صفوی و در روزگار شاه صفی در سال ۱۰۴۶ هجری قمری توسط سلیمان خان اردلان پایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه استاد سلطانی پژوهشگر و نویسنده مطرح و نام آور کشورمان به بهترین شیوه در مورد تاریخ و فرهنگ سنندج صحبت کردند گفت: صحبت در مورد سنندج در حضور چنین اساتیدی انار به اورامان بردن است از این رو تنها به بیان گوشه‌ای از برنامه‌های هفته سنه بسنده می‌کنم.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: در بیان جایگاه تاریخی و فرهنگی سنندج همین بس که سنندج زادگاه اساتید و اسطوره‌ها و بزرگ مردانی همچون استادان عندلبی‌ها، یوسف زمانی‌ها و قطب‌الدین صادقی‌ها است که تکیه‌گاه فرهنگ و هنر ایران است.

وی با بیان اینکه سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی در ایران است، گفت: سنندج از دموکرات ترین شهرهای در ایران است که نقش مهمی در پازل هنر و فرهنگ این سرزمین کهن داشته و دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس