Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، این سامانه که توسط سازمان فاوای شهرداری تهران طراحی و ارائه شده است، امکان مدیریت نام‌گذاری معابر پایتخت را به شیوه‌ای هوشمند فراهم می‌کند.

در مراسم رونمایی از این سامانه، پیروز حناچی شهردار تهران، ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوا و شهربانو امانی عضو شورای شهر و همچنین برخی از شهرداران مناطق، مدیران بخش‌های مختلف شهری و پژوهشگران حوزه ارتباطی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه «نام» امکان مدیریت نام‌گذاری هوشمند معابر پایتخت را با جانمایی روی نقشه تهران در اختیار مدیریت شهری قرار می‌دهد.

این سامانه در پی وجود چالش‌های نام‌گذاری معابر همانند تعدد اسامی تکراری، وجود سلایق گوناگون در انتخاب نام معابر و عدم وجود سابقه تغییرات نام یک معبر و به منظور ایجاد روالی استاندارد، قابل پیگیری و یکپارچه در تغییر نام اماکن و معابر در مجموعه شهرداری تهران راه‌اندازی شده است.

«نام» امکاناتی از قبیل نمایش نقشه معابر، مدیریت و گزارش‌گیری نام معابر مبتنی بر نقشه (با جستجوی گونه‌بندی‌های مختلف)، جلوگیری از ایجاد نام تکراری در معابر، جستجو و دسترسی دقیق محل درخواست بر روی نقشه، نمایش سابقه تغییرات نام معبر و … را در فرآیند مکانیزه نام‌گذاری معابر به همراه دارد.

این سامانه به صورت پایلوت در سه منطقه در حال راه‌اندازی است و در آینده‌ای نزدیک در کلیه مناطق شهرداری اجرایی خواهد شد.

کد خبر 521486 برچسب‌ها تهران شهر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران شهر گذاری معابر نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»

رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان در پایان برنامه‌های دیدار و رایزنی‌های خود، از یادمان نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران» رونمایی کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور  و آقای شهباز شریف نخست وزیرپاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود
  • ۲۶۰ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های مازندران نصب می شود
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی