Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی پیش فروش سایپا امروز در حالی انجام شد که حدود 60 هزار نفر برای خرید خودروی شاهین ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پیش فروش محصولات سایپا 59 هزار و 592 نفر برای خرید خودروی جدید سایپا با نام شاهین ثبت نام کردند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو 10 هزار دستگاه است. در عین حال به اندازه 20 درصد ظرفیت تعیین شده برای این خودرو (2هزار دستگاه) نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قرعه کشی شاهین به ازای هر 4 نفر، یک خودرو در نظر گرفته شده است.

در مورد ساینا S نیز 79 هزار و 57 نفر ثبت نام کرده اند اما ظرفیت عرضه این خودرو 8 هزار دستگاه تعیین شده و 1600 نفر نیز به عنوان رزرو تعیین شده اند. فاصله منتخبین این خودرو 8 نفر است.

در عین حال 28 هزار و 3 نفر برای خرید کوئیک S ثبت نام کرده اند اما ظرفیت عرضه این خودرو 5 هزار دستگاه است. به هر 4 نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه کوئیک S اختصاص خواهد یافت.

برای خرید کوئیک دنده ای نیز 26 هزار و 614 نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو 5 هزار و 500 دستگاه است. به ازای هر 4 نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه کوئیک دنده ای اختصاص می یابد.

در مورد کوئیک R نیز 17 هزار و 447 نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو معادل 6 هزار و 700 دستگاه است. به ازای هر 2 نفر از ثبت نام کنندگان، یک دستگاه از این خودرو عرضه خواهد شد.

ادامه دارد/

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا خودرو قرعه کشی شاهین سایپا خودرو قرعه کشی شاهین شاهین ثبت نام ثبت نام کرده اند هزار دستگاه برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرحله اول قرعه کشی، در شهر شیروان با حضور معاون سیاسی فرمانداری شهرستان شیروان، رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان و کارشناسان ذیربط معاونت املاک و حقوقی و کارشناسان اداره حراست برگزار شد.
در این جلسه تعداد ۹۰ قطعه با مساحت حداکثر ۲۰۰ مترمربع قرعه کشی شد که بعد از مراحل انعقاد قرارداد تحویل متقاضیان خواهد شد و مراحل بعدی قرعه کشی پس از تامین زمین برگزار خواهد.
حسین نعمتی جانشین معاون املاک و حقوقی اداره کل راه وشهرسازی خراسان شمالی هم گفت: بیش از ۷ هزار و ۱۵۰ نفر از مشمولان هم استانی قانون جوانی جمعیت که دارای ۳ فرزند یا بیشتر هستند در صف دریافت زمین رایگان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام