Web Analytics Made Easy - Statcounter

در میان سردمداران عرب، کثیف‌ترین نقش را حکام عربستان سعودی، امارات و بحرین ایفا می‌کنند.


به گزارش شریان نیوز،تبلیغات برخی از رژیم‌های عرب حوزه خلیج فارس درباره به اصطلاح خطر ایران فقط تلاشی از سوی آنان برای توجیه خیانتشان در زمینه عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی بوده و نشانه نقشی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه برای مقابله با مقاومت به آنان واگذار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم‌های مزبور در حالی با استفاده از درآمد‌های هنگفت نفت و گاز، بر رسانه‌ها سیطره یافته و موضوع عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی را رواج می‌دهند که برخی دیگر از کشور‌های عربی، به شدت با بحران اقتصادی مواجهند موضوعی که باعث شده آمریکا و رژیم صهیونیستی با سوء استفاده از این فرصت، حکام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس را وادار کنند تا در ازای حمایت از تاج و تختشان، رابطه با رژیم صهیونیستی را علنی کنند.

یکی از این وظایف که به این رژیم‌های مرتجع واگذار شده، تلاش برای واردکردن اشغالگران صهیونیست به جهان عرب و بیرون راندن فلسطینیان از این منطقه از طریق حمایت از قرارداد قرن، حمله به گروه‌های مقاومت فلسطین و محور مقاومت است که خواستار نابودی رژیم صهیونیستی هستند.

پیداست که هدف از چنین توطئه ای، حذف ابدی ملت فلسطین از نقشه منطقه بر اساس خواست دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و داماد صهیونیستش جرد کوشنر است.

در میان سردمداران عرب، کثیف‌ترین نقش را حکام عربستان سعودی، امارات و بحرین ایفا می‌کنند، به همین دلیل، آنان در برابر ترامپ و نتانیاهو مانند موش و در برابر فلسطینیان مظلوم، شیر هستند به گونه‌ای که هیچ فرد عرب حتی آن‌هایی که از ارزش‌های دینی، میهنی، ملی و انسانی بی بهره اند، مانند این حکام تا این حد پست نیستند.

جدیدترین رسوایی این حکام، مقاله وقیحانه منتشره از سوی یوسف العتیبه سفیر امارات در واشنگتن در روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرنوت است که در آن، از یک سو اعلام کرد انضمام کرانه باختری و دشت اردن به رژیم صهیونیستی، صلح را در معرض خطر قرار خواهد داد و همزمان از اعطای امتیازات گسترده از سوی امارات به رژیم صهیونیستی برای برقراری روابط دو جانبه و حمایت ابوظبی از قرارداد قرن سخن گفت، گویی فراموش کرده که تایید این قرارداد به معنای تایید انضمام است.

از همه بدتر، آن بخش از این مقاله است که در آن نوشت: امارات می‌تواند دروازه ارتباط اسراییل با منطقه و جهان باشد یا اینکه امارات با نامیدن حزب الله لبنان به عنوان یک سازمان تروریستی و محکوم کردن حماس، در زمینه عادی سازی رابطه با اسراییل از خود حسن نیت نشان داده است و یا وقتی از به اصطلاح خطرات مشترکی سخن آورد که امارات و اسراییل را تهدید می‌کند و گفت: ما در برابر خطرات مشترکی قرار داریم که مقابله با آن نیازمند روابط بسیار صمیمی تری میان ماست.

با این تفاصیل، باید بگوییم این رژیم‌های فاسد قبیله‌ای در معرض خطر ایران قرار ندارند بلکه این خودشان هستند که ایران را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی ایران تهدید می‌کنند که مهمترین گواه آن، حمایت آنان از صدام در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران و شرکت در تمام توطئه‌های آمریکایی صهیونیستی پس از آن علیه جمهوری اسلامی ایران مانند موضعگیری منفی شان علیه برجام است، موضوعی که نشان می‌دهد اصطلاح رواج یافته از سوی آنان درباره ضرورت همکاری شان با اسراییل علیه ایران به خاطر خطراتی که از سوی تهران آنان را تهدید می‌کند، دروغی بیش نیست و آنان به ویژه پس از به قدرت رسیدن ترامپ، به غلامان حلقه به گوش کاخ سفید تبدیل شده اند.

منبع: شریان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، ۱۶ نفر از اسرای ساکن این باریکه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

کمیته مذکور اشاره کرد که ملت فلسطین در معرض حملات و جنایات شهرک‌نشینان اشغالگر و مسلح صهیونیست است که تحت فرمان مستقیم دولت رژیم صهیونیستی قرار دارند.

این هیئت بیان کرد که به رغم ادامه شکنجه اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، دنیا ساکت نشسته و با اشغالگران همدست است.

منابع آماری روز گذشته اعلام کردند که از آغاز جنگ غزه دستکم سه هزار نفر از اهالی غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به اسارت گرفته شده اند.

دیگر خبرها

  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح
  • حزب‌الله: عملیات «وعده صادق» منطقه را وارد مرحله جدیدی کرد
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شیخ یاسین: پاسخ ایران، پوشالی بودن اسرائیل را ثابت کرد
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه