Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:20:33 GMT

مسابقات جهانی موی‌تای به‌صورت مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۴۳۹۵

مسابقات جهانی موی‌تای به‌صورت مجازی برگزار می شود

«جواد نصیری» رئیس انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست فدراسیون جهانی در این خصوص گفت: فدراسیون جهانی موی تای (ایفما) اعلام کرده مسابقات جهانی به صورت مجازی، اکتبر سال ۲۰۲۰ (مهرماه سال جاری) برگزار می‌شود.این رقابت‌ها، در تمامی رده‌های سنی و در بخش‌های مردان و زنان بصورت ویدئویی و در بخش اجرای حرکات انفرادی نمایشی و تمرینی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت در این مسابقات برای تمامی ورزشکاران آزاد و بلامانع است، به شرطی که مورد تأیید رسمی فدراسیون کشور متبوع خود باشند و در پایان این مسابقات، به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی از سوی فدراسیون جهانی اعطا خواهد شد.

عضو شورای ریاست فدراسیون جهانی موی تای تصریح کرد: بر این اساس، انجمن موی‌تای ایران نیز در نظر دارد در این مسابقات شرکت کرده و نفرات منتخب انجمن را به فدراسیون جهانی معرفی کند. ضمن اینکه فدراسیون جهانی نیز از حضور تیم ایران به عنوان یکی از قدرت‌های مطرح موی تای دنیا که قهرمانی آسیا را یدک می‌کشد استقبال کرده است.

برچسب‌ها موی‌تای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موی تای موی تای فدراسیون جهانی موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل