Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کاوه ستوده پزشک تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آسیب‌دیدگی رضا آذری اظهار داشت: در خصوص مصدومیت او روز گذشته صحبت کردم. متاسفانه ایشان از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند او را برای عمل جراحی آماده می‌کنیم.

وی در خصوص آسیب‌دیدگی‌های اخیر بازیکنان تیم‌های مختلف ادامه داد: این آسیب‌دیدگی‌ها را نه تنها برای استقلال بلکه برای همه تیم‌ها پیش‌بینی کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما این را هم در نظر بگیرید که ما هنوز در جریان مسابقات قرار نگرفته‌ایم و تیم‌ها هنوز در شرایط بدنسازی هستند.

ستوده ادامه داد: با فشردگی بازیها و احتمال آماده نبودن 100درصدی بدنی بازیکنان، احتمال وقوع آسیب‌دیدگی‌های بیشتر برای همه تیم‌های درگیر در کوران مسابقات وجود خواهد داشت. این جدا از بیماری کرونا می‌باشد که شرایط خاص خودش را طلب می‌کند. مانند هتل، پروازهای هواپیمایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص اینکه ما در برخی استانها شرایط‌مان قرمز است که خطرات این بیماری را دوچندان خواهد کرد.

پزشک تیم استقلال اذعان کرد: ‌آذری بازیکن جوانی است و مطمئن هستم به زودی به میادین بازخواهد گشت اما ما بیشتر نگران هستیم که برای ما و بازیکنان تیم‌های دیگر هم چنین آسیب‌دیدگی‌های مشابه صورت بگیرد. این یک نوع زنگ خطر است که به صدا درآمده زیرا که ما هنوز وقتی وارد بازی‌ها نشده‌ایم این آسیب‌دیدگی‌ها صورت می‌گیرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال کاوه ستوده آسیب دیدگی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر

رضا عنایتی از دو فینال سخت پیش روی تیم پیکان صحبت کرد

طرفداری | رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص جوانگرایی در تیمش صحبت کرد.

رضا عنایتی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت:

در اسفند ۱۴۰۲ نسبت به دیگر ماه‌های سال شرایط بهتری داشت و در ۳ مسابقه سختی که داشتیم نتایج قابل قبولی را کسب کردیم. ما از این به بعد دیدارهای سخت‌تری خواهیم داشت و دو هفته فینال گونه برای ما وجود خواهد داشت.

او ادامه داد:

همه بازیکنان از حساسیت بازی‌ها مطلع هستند و امیدوارم در پایان فصل بتوانیم جایگاه خوبی را در جدول کسب کنیم. مدیران باشگاه تاکنون شرایط خیلی خوبی را برای ما فراهم کرده‌اند.

سرمربی پیکان افزود:

تعاملی خوبی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی وجود دارد و پس از بازگشت به تعطیلات از آمادگی خوبی برخوردار هستند. تنها مشکل ما در این فصل سرما خوردن بازیکنان است که متأسفانه شاهد آن هستیم که در بیشتر اوقات یکی از بازیکنان دچار سرماخوردگی می‌شود و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش رود که همه آنها را تا پایان فصل در اختیار داشته باشیم.

عنایتی در خصوص جوان‌گرایی در پیکان و استفاده از بازیکنان جوان در دیدارهای لیگ برتر گفت:

بحث استفاده از جوانان همیشه در تیم پیکان دیده شده و فقط مربوط به این فصل نیست؛ متأسفانه شرایط جایگاه ما در جدول به گونه‌ای است که ما نمی‌توانیم از تمام پتانسیل جوانان خود در بازی‌ها استفاده کنیم.

وی افزود:

میانگین تیمی پیکان ۲۴ سال است و ما هم مطابق برنامه‌ریزی باشگاه از بازیکنان جوان استفاده خواهیم کرد. ۶، ۷ بازیکن جوان ما پتانسیل خیلی خوبی دارند و اگر قدر خودشان را بدانند مطمین باشید که در فصل‌های آینده راهی تیم‌های بزرگ و پرطرفدار خواهند شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • قلب رئال ایستاد: مصدومیت ستاره همه‌کاره! (عکس)
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ