Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد، شماره ‌هشتم نشریه دانشجویی «صراط» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد، شماره ‌هشتم نشریه دانشجویی «صراط» منتشر شد.

 

در این شماره از نشریه دانشجویی «صراط» به دلیل بستر آموزشی دانشگاه فرهنگیان، درنگی کوتاه درباره چالش‌های پیش روی نظام تعلیم و تربیت ایران در زمینه مسئله خرید خدمات دانشگاه و آموزش مجازی زده است؛ نظارت بر روند تحصیلی دانش آموزان و نگاهی به احوالات تعدادی از شهدای مقاومت از دیگر بخش‌های مهم این نشریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی نشریه دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور کلیه رشته‌ها راس ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۳۱ فروردین ماه جاری آغاز خواهد شد. داوطلبان باید حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشگاه تربیت مدرس حضور داشته باشند.

داوطلبان بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای اطلاع از برنامه زمانبندی مواد امتحانی اینجا را کلیک کنند.

همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) الزامی است. از ورود افراد با علائم بیماری سرماخوردگی و مشابه آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

امکان اسکان یا پذیرایی از همراهان داوطلبان بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فراهم نیست؛ لذا از آوردن همراه جدا خودداری شود.

در طول آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور (صبح و عصر) پک پذیرایی شامل آب، آبمیوه و کیک؛ و برای وعده ناهار، غذای گرم ارائه خواهد شد.

از آنجا که کارت ورود به جلسه بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توزیع نخواهد شد، داوطلبان شماره صندلی و محل آزمون خود را حتما از جدول پیوست مشاهده و یادداشت نمایند و همراه داشته باشند.

آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می‌شود. داوطلبان در صورت نیاز به منشی مراتب را حداکثر تا تاریخ امروز ۲۸ فروردین ماه ۲۸ به شماره ۸۲۸۸۳۰۶۲ یا ۸۲۸۸۳۲۱۹ اعلام کنند.

داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها در ساختمان فنی و مهندسی است، برای تحویل وسایل و تلفن همراه به کیفداری شماره ۱ و داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها سالن ورزش شماره ۱ است، به کیفداری شماره ۲ مراجعه و سپس با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه به محل آزمون خود مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • تجمع دانشگاهیان قزوینی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران + عکس
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی