Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی روز یکشنبه در دیدار رییس کل بیمه مرکزی و جمعی از مدیران مرتبط با حوزه بیمه در استان زنجان اظهار داشت: برای مثال؛ مشکل مدیریتی و نقدینگی شرکت ایران ترانسفو در این استان با تلاش مجموعه مدیران رفع شد و این شرکت نیز در قبال رفع مشکل، ۴۰۰ نفر در سال گذشته و ۳۰۰ نفر را نیز امسال استخدام می‌کند که نشان از ایفای مسؤولیت و انجام تعهدات متقابل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران ترانسفو در بین ۲۳۰ شرکت، جزو هفت واحد تولیدی بود که در روز کارگر، ارتباط ویدئوکنفرانس با رهبر معظم انقلاب برقرار کردند.

حقیقی خاطرنشان کرد: تلاش و نگاه تمام مدیران به عنوان نمایندگان دولت و وزیران در سطح استان برای توسعه و پیشرفت استان و کشور است.

وی با بیان اینکه علت پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان باید احصا و رسیدگی شود، افزود: باید مسؤولیت اجتماعی بیمه در مرکز کشور، متمرکز نشده و برخی امور به استان‌ها واگذار شود.

استاندار زنجان گفت: پروژه‌هایی در زنجان و سایر استان‌ها وجود دارند که تکمیل آن‌ها هم از لحاظ مادی به سود بیمه‌ها بوده و هم در معرفی خدمات بیمه‌ای در وجدان‌های عمومی جامعه بسیار موثر است که می‌شود سرمایه‌گذاری خوبی در این زمینه انجام داد.

وی اظهار داشت: افزایش حجم سرمایه‌گذاری صنعتی استان از یک هزارو ۱۰۰ میلیارد به سه هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل به چرخه تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با افزایش شمار بیمه‌شدگان اجباری تامین اجتماعی و کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری، وارد شدن کمترین خسارت در حوادث آبان ۹۸، انجام برنامه‌های نمونه‌گیری سرپایی و پادتن بیماری کرونا و پیشتازی مردم استان زنجان در امور خیریه نشان از همکاری متقابل و ایفای مسؤولیت متقابل مردم و مدیران در این استان دارد.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران برای انجام وظایف خود باید نقشه راه عملیاتی داشته باشند و آفت کار مدیر، زمانی است که نقشه راه نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید از سوی رهبر انقلاب، نقشه راه عملیاتی جهش تولید این استان تدوین شده و حرکت مدیران بر مبنای آن است که در پایان سال نیز اقدامات و نتایج را به مردم گزارش می‌دهیم.

حقیقی تصریح کرد: در سایر امور نیز این رویه و داشتن نقشه راه عملیاتی مورد تاکید است.

برچسب‌ها جهش تولید استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی مسوولیت اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید استانداری زنجان فتح الله حقیقی مسوولیت اجتماعی جهش تولید استانداری زنجان فتح الله حقیقی مسوولیت اجتماعی نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و نیرو‌های سپاه شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم تلاش مجدانه برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: این مهم در بستر وحدت رویه بین مجموع خدمتگزاران و دست اندرکاران حاکمیتی محقق می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان همچنین به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای تخریب و سیاه نمایی عملکرد نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روند با برجسته کردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم ۴۵ سال گذشته قابل پیشگیری ست.

امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در قبال اسرائیل غاصب، این دستاورد را مرهون وحدت وهمدلی مجموع نیرو‌های مسلح کشور درظل منویات داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب دانست واضافه کرد: عملیات «وعده‌ی صادق» نقطه‌ی عطفی در روند مواجهه با جنایات ددمنشانه‌ی رژیم کودک کش صهیونیستی بود که هیمنه‌ی اسراییل غاصب را در دنیا شکست.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلالی، امام جمعه‌ی صومعه سرا هم گزارشی از روند برگزاری نشست‌های فرهنگ عمومی وقرارگاه عفاف وحجاب در این شهرستان ارایه کرد و تلاش برای حفظ ارزش‌ها را بهترین شیوه‌ی پاسداشت دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست.

دیگر خبرها

  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • مدیران در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات اردبیل تلاش کنند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • ضرورت حركت از اقتصاد نفتی به سمت چرخه تولید