Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@13:22:05 GMT

مرگ ۲ جوان در رودخانه هلیل رود در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۴۹۵۵

مرگ ۲ جوان در رودخانه هلیل رود در کرمان

فرمانده انتظامی "جیرفت" در استان کرمان از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه "هلیل رود"این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "رضا محمدرضایی"، با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 2 جوان در رودخانه "هلیل رود" بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و تیم‌های امدادی در این محل مشخص شد، 2 جوان 21 ساله که برای شنا به یک نقطه از رودخانه "هلیل رود"رفته بودند به دلیل عدم مهارت کافی در شنا غرق شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی "جیرفت" با اشاره به اینکه اجساد این 2 قربانی به پزشکی قانونی منتقل شدند از عموم شهروندان و مسافران خواست ضمن مراقبت از فرزندان خود از شنا کردن در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

گفتنی است یکی از سرشاخه های تغذیه آب رودخانه"هلیل رود" از شهر "جیرفت" عبور می کند که اقدام افراد برای تفریح و شنا در برخی نقاط این رودخانه منجر به غرق شدگی های متعددی شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0034jh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غرق شدگی هلیل رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزخلیج فارس، نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیل به همراه دوستانش برای دیدن سیل به رودخانه نزدیک شد.
وی گفت: وی به داخل رودخانه سقوط کرد و متاسفانه دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید؛ غرق شدن دو جوان جاسکی در گودال آب
امروز همچنین دو جوان چهارده و بیست ساله اهل روستای زهریکار سورک لیردف شهرستان جاسک که برای تفریح و شنا وارد یک گودال آب ناشی از بارندگی شدند، جان باختند.

دیگر خبرها

  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک را مسدودکرد
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان