Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@10:26:40 GMT

دستگیری ۳ متهم به قتل در فارسان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۵۲۰۶

دستگیری ۳ متهم به قتل در فارسان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعلی شکری، فرمانده انتظامی شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی‌وقوع یک فقره قتل در شهرستان فارسان، شناسایی قاتل و همدستان احتمالی وی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.  

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی‌وصول خبری از بیمارستان جونقان مبنی بر فوت مردی ۳۴ ساله، ماموران کلانتری جونقان سریعاً به بیمارستان اعزام و ضمن بررسی موضوع مشاهده می‌کنند که مصدوم در اثر شدت جراحات و خونریزی شدید از ناحیه سر و پای چپ، جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: بلافاصله موضوع شناسائی قاتل یا قاتلان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد که ۵ نفر با انگیزه قبلی و به دلیل اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و در این درگیری ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شده که متاسفانه یکی از مصدومین به‌دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در بیمارستان جان باخته است.  

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی پلیس مشخص شد که طرفین درگیری همگی سابقه دار هستند بنابراین پس از هماهنگی قضائی مخفیگاه متهمان و خودرو مورد استفاده برای انتقال مصدومین به بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت و ۴ قبضه سلاح شکاری و ۳ عدد فشنگ کشف و منازل، اموال و احشام متهمان برای پیشگیری از فروش آن‌ها و متواری شدن متهمان توقیف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان بیان کرد: پس از هماهنگی قضایی و ۲۱ روز اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، نهایتاً ماموران پلیس آگاهی فارسان از تردد متهمان در مسیر اصفهان به شهرکرد مطلع شده و با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان ۳ متهم به قتل را در یک عملیات ضربتی در ورودی شهرکرد دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.  

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: هر ۳ متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فارسان اعزام و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.  

کد خبر 521514 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری حوادث ایران شهرستان فارسان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری  باند بدل اندازان طلا در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلافروشی‌های شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.
وی  افزود : بررسی های پلیس نشان داد  ۴ زن به صورت گروه ۲ نفره اقدام به فروش تعدادی سکه‌های تقلبی پارسیان به تعدادی از طلافروشان کرده و متواری شده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده در کمترین زمان ممکن هویت متهمان را شناسایی و با انجام عملیات حرفه‌ای بلافاصله آنان را در ۴ نقطه شهر دستگیر کردند.
سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه دار در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند از طلافروشان خواست هرگونه خرید طلا از مشتری را پس از احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری  باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران