Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:00:48 GMT

تولید و توزیع ۱۰ هزار ماسک در شهر شوقان

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۵۲۳۲

تولید و توزیع ۱۰ هزار ماسک در شهر شوقان

مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت مصلای امام رضا (علیه السلام) شوقان با برشمردن فعالیت های جهادی این کانون در مقابله با شیوع ویروس کرونا از تولید و توزیع ۱۰ هزار ماسک خبر داد.

«هاجر السادات هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به اهم اقدامات و برنامه های این کانون از ابتدای سال تا کنون اشاره کرد و گفت: مسابقه تقلیدخوانی و هم خوانی سوره حمد ویژه نونهالان فعال در مهد قرآنی کانون در نظر گرفته شده که به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش این بیماری به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت مصلای امام رضا (علیه السلام) شوقان افزود: بر این اساس فیلمی از قرائت سوره حمد کودکی نونهال که برگزیده بوده و توسط اساتید انتخاب شده در کانال جلگه شوقان ارسال شده که کودکان، فیلم های قرائت خود را به تقلید از آن ارسال و در مسابقه شرکت می کنند.

 

 

وی بیان کرد: تاکنون 50 نونهال در این مسابقه شرکت کرده اند.

 

 

هاشمی همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع تفسیر دعای عهد و معرفی آموزه های دین با زبان کودکانه در فضای مجازی را به دیگر فعالیت ها در ایام قرنطینه و مبارزه با شیوع ویروس کرونا به همت این کانون افزود و گفت: این برنامه ها همچنان ادامه دارد.

 

 

وی دوخت و  تولید 10 هزار ماسک با همکاری نهادهای فعال در مسجد و توزیع آن در قالب بسته های بهداشتی به همراه مواد ضدعفونی کننده و دستکش در سراسر شوقان را به دیگر فعالیت های جهادی این کانون از ابتدای سال تا کنون افزود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت مصلای امام رضا (علیه السلام) شوقان اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی به تعداد 750 بسته و هر بسته به ارزش 250 هزار تومان و اهداء مبالغ کمک هزینه در قالب کارت هدیه به خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا نیز انجام شده است.

 

 

هاشمی تهیه و توزیع لباس برای کودکان، طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد 10 هزار پرس و نیز اجرای طرح نان کرامت با همکاری سه نانوایی در شهر شوقان به مدت سه شب را از دیگر برنامه های اجرایی کانون نام برد.

 

 

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری رأفت شهر شوقان در مصلای این شهر فعال بوده که علاوه بر کانون و پایگاه بسیج  دارای خانه قرآن و مهد قرآنی فعال نیز  می باشد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهر شوقان تولید ماسک کانون مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان