Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ  علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دلیل تیراندازی شب گذشته در ساوه را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.
در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی در ساوه اختلافات خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت

رضا ایاز اظهار کرد: این میزان اعتبار در سال جاری برای کف سازی و آجرفرش، تعویض آجرهای فرسوده دیوارها، اندود و کاه گل سقف های کاروانسرای آوه هزینه می شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار طرح هم اکنون‌ نسبت به تجهیز کارگاه اقدام کرده است افزود: سال گذشته در ۲ مرحله عملیات مرمت در این کاروانسرا انجام شد که در نتیجه آن ۲۸ میلیارد ریال برای این عملیات ها هزینه شد.

ایاز یاداور شد: سال گذشته حجره‌ها، طاق ها و قسمت شاه نشین در قسمت شمالی و طاق تویزه‌ها و ایوان در قسمت غربی مرمت شده است.

کاروانسرای آوه ساوه دارای پلان متقارن چهار ایوانی یعنی فرم کلاسیک یک کاروانسراست و از بخش های مختلف حیاط مرکزی، ورودی، ایوان، حجره و شترخانه تشکیل شده است.

این اثر تاریخی مربوط به دوره صفویه بوده که به شماره ۳۴۸۹ در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۷۹ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در دوره‌های گذشته و به‌ویژه در عصر صفویه شهر آوه بر سر راه کاروان ‌رو واقع بوده و این بر اهمیت این کاروانسرا در میزبانی از کاروانیان اضافه کرده است.

شهر آوه از توابع شهرستان ساوه در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی این شهرستان و در مسیر جاده قدیم ساوه - قم قرار دارد.

شهرستان ساوه دارای ۴۳۰ اثر تاریخی شناسایی شده بوده که تاکنون ۱۳۰ مورد از آنها در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • شناسایی ژن عامل پارکینسون
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • ژن عامل پارکینسون شناسایی شد
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد