Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصوره سادات صادقی روز یکشنبه در نشست خبری سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، افرادی که دارای بیماری زمینه ای و سیستم امینی ضعیف تر هستند، بیشتر دچار مشکلات ناشی از کرونا می شوند.
وی افزود: اگر دانشجویان به خاطر تاب آوری، مسئولیت پذیری و خود مراقبتی، سیستم ایمنی ضعیف تری داشته باشند، بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در پژوهشی که در مورد کرونا انجام دادیم؛ ۳۰ تا ۴۰ درصد دانشجویان از شرایط ایجاد شده به دلیل کرونا راضی بوده و در پویش های مرتبط با این بیماری شرکت کردند؛ به همین منظور پویش ترم کرونا راه اندازی شد و بیش از هزار اثر از دانشجویان دریافت کردیم.
مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ادامه داد: همچنین کمپین بزرگ دانشجویی در خانه می مانیم راه اندازی شد که با سه گام چگونه گذراندن دوران قرنطینه، راه های افزایش نشاط و تاب آوری فردی و اجتماعی همچنین ایران را سرشار از همدلی کنیم، همراه بود.
صادقی تاکید کرد: ۱۵۰ مرکز مشاوره و بهداشت در این پویش فعال شدند و بیش از سه هزار اثر به دست ما رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان امور دانشجویان دانشجو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان امور دانشجویان دانشجو ویروس کرونا سازمان امور دانشجویان دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نریمانی، نائب رئیس شورای عالی وکلای قوه قضائیه گفت: سامانه تلفنی رایگان مرکز مشاوره حقوقی قوه قضائیه با هدف تسهیل پاسخگویی به سئوالات حقوقی مردم در آذربایجان شرقی دایر شده است و مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۱۲۹ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره وکلا بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در مراکز سراج/ فعالیت ۸۳ مرکز
  • نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی افتتاح شد
  • ۴۱ درصد مرگ و میر در قزوین ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی
  • بخش تغذیه و خوابگاه از دانشگاه‌ها منفک می‌شود
  • تفکیک بخش تغذیه و خوابگاه از دانشگاه‌ها
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند