Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل زاده از صلح استقلال و کارگزار سابقش خبر داد.

طرفداری - اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید شب گذشته اتفاقاتی در جلسه با حضور معاونان وزیر ورزش و مدیرعامل باشگاه و همچنین مدیرعامل کارگزاری آریا برتر رخ داد که در نهایت باعث صلح شد.

اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص نشست شب گذشته وی و همچنین سعادتمند با مسئولان کارگزاری آریا برتر در حضور معاون وزیر ورزش اظهار داشت:

شب گذشته اتفاقاتی رخ داد که در نهایت باعث صلح میان طرفین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست فوق صحبت‌هایی مطرح شد و آقایان علی‌نژاد و نیک‌بین زحمات زیادی کشیدند تا مشکلات بین طرفین بر طرف شود.

وی افزود:

در نشست فوق مقرر شد که باشگاه ظرف یک ماه آینده اپلیکیشن‌هایی که توسط کارگزاری آریا برتر ساخته شده را مورد بررسی قرار بدهد ضمن آنکه مقرر شد بدهی باشگاه به این کارگزاری تعیین تکلیف شود.

خلیل‌زاده تصریح کرد:

از آنجا که کارگزاری آریا برتر دو قرارداد با باشگاه استقلال به امضا رسانده بود مقرر شد که مبلغ پرداختی قرض‌الحسنه به این کارگزاری برگردانده شود. در این بین باشگاه یک ماه فرصت گرفت تا در خصوص این موارد اقدامات لازم را انجام بدهد.

صلاح میان استقلال و شرکت آریا برتر

رئیس هیات مدیره استقلال تصریح کرد:

از آنجایی که باشگاه روزهای سختی در پیش دارد باید هر چه سریعتر موانع از سر راه برداشته شود و به همین دلیل شب گذشته نشست خوبی برگزار و باعث صلح بین طرفین شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارگزاری آریا برتر خلیل زاده شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است

جواد صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تمامی پروازهای بین المللی در فرودگاه امام خمینی برقرار است گفت: صبح امروز برای ساعاتی با توجه به افزایش امنیت، پروازها با تاخیر مواجه شده بودند که همزمان با برداشته شدن محدودیت ها پروازها به حالت عادی بازگشتند.

وی افزود : در حال حاضر تنها پروازهای دبی، امارات و شارجه به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی فرودگاه ها با مشکل و تاخیر مواجه است که بلافاصله بعد از عادی شدن شرایط پروازها برقرار می شود.

او تاکید کرد: به تمامی شرکت های هواپیمایی که پرواز به مقاصد دبی و کشورهای جنوبی دارند اعلام کرده ایم که آخرین وضعیت پروازی را به مسافران خود اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • شهادت نزدیکان «اسماعیل هنیه» در حملات اسرائیلی به نوار غزه
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند