Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر روز یکشنبه در حاشیه آیین آغاز ساخت ۱۴۴ واحد در قالب سه طرح از اقدام ملی مسکن در گفت و گو با ایرنا افزود: قیمت مسکن بالا است و اکنون قیمت اجاره‌بها در استان سمنان ناراحت‌کننده است.

وی تاکید کرد: صاحبخانه ها و مالکان در شرایطی که اقتصاد کشور متاثر از شیوع کرونا است و بسیاری از واحدهای اشتغالزا را دچار مشکلات کرده است، باید به مردم کمک کنند تا در اجر معنوی این نوعدوستی شریک باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان قیمت مسکن را در جامعه منطقی ندانست و گفت: با توجه به قیمت مصالح ساختمانی، قیمت زمین و هزینه های ساخت، در خیلی از شهرستان های استان قیمت مسکن منطقی نیست.

وی یادآور شد: اکنون قیمت مسکن در جامعه تابعی از بازارهای موازی، قیمت ارز، تورم و متاثر از سفته بازی است.

آشناگر با اشاره به اینکه استان سمنان چندان متاثر از این بازارهای موازی نیست، افزود: قیمت مسکن در استان با وجود اینکه نسبت به دیگر استانهای کشور قیمت مناسب تری است، ولی باز هم به نظرم قیمت منطقی نیست و قیمت بالایی محسوب می شود.

وی یادآور شد: کمک دولت در بحث مسکن برای رفع التهاب ها و واقعی تر شدن قیمت ها در بازار مسکن، تلاش در کاهش قیمت مصالح و هزینه های جنبی است تا بیشترین کمک به مردم شود.

آشناگر ادامه داد: کنترل متغیرها در قیمت مسکن مانند قیمت زمین یکی از راهکارهای دولت برای بهترشدن بازار است.

استاندار سمنان، مسکن را از نیازهای اولیه عنوان کرد که در شرایط اقتصاد کنونی کشور مردم را دچار مشکل کرده است و گفت: دولت تدبیر و امید در سال های گذشته با تکمیل مسکن مهر که مشکلاتی داشت، طرح اقدام ملی مسکن را در دستور کار قرار داد که فرصت خوبی برای زوج ها جوان است.

استاندار سمنان اظهار امیدواری کرد: ۱۴۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن در قالب سه طرح که امروز ساخت آن آغاز شد با رعایت تمام استانداردها ، حفظ کیفیت ساخت و لحاظ مشاعات، ظرف ۱۸ ماه آینده تکمیل و تحویل شود.

ساخت ۱۴۴ واحد شامل ۷۲ واحد در قالب طرح امید در سمنان، ۳۶ واحد سرو در سمنان و ۳۶ واحد عترت در دامغان امروز با حضور محمد سعیدی کیا رییس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن ایران آغاز شد.

در استان سمنان ۹۹۴ نفر در مرحله اول و سه هزار و ۸۰۰ نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند و سهم استان از این طرح ۶ هزار و ۶۷۲ واحد شامل سه هزار واحد در شهر جدید ایوانکی و سه هزار و ۶۷۲ واحد در ۶ شهر استان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان علی رضا آشناگر  مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان مسکن ویروس کرونا سمنان مسکن استاندار سمنان اقدام ملی مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • هدفگذاری برای واگذاری ۲۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن طی سه ماه در سمنان
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت